SnowDOG_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det fins ikke dårlig væt men bare dårlige klær. Hater når folk sier det. > Anyways....venter på at min søster&co kommer med kaker/pølser og brus siden mama har bursdag idag. *høre magen romle* :'( Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er jeg "gal" når jeg i gjennomsnitt spiser en gang om dagen? Som er rundt i 4 - 5 tida. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Gal blir vell litt feil ord, men absolutt ikke sunn. Endret 3. november 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er jeg "gal" når jeg i gjennomsnitt spiser en gang om dagen? Som er rundt i 4 - 5 tida. 5100870[/snapback] Det er visst ikke så bra... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er jeg "gal" når jeg i gjennomsnitt spiser en gang om dagen? Som er rundt i 4 - 5 tida. 5100870[/snapback] Om gal er det motsatte av klok så. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kom gjerne til en konklusjon, så får jeg vite om jeg er gal selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 er ikke sulten når jeg står opp, så frokost klarer jeg ikke. Prøver å spise et eple eller banan på skolen av og til, men sulten er ikke der :\ Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er jeg "gal" når jeg i gjennomsnitt spiser en gang om dagen? Som er rundt i 4 - 5 tida. 5100870[/snapback] gal var vel å ta litt veldig hardt i, men du kommer til å senke forbrenninga di veldig og ende opp som en tjukkas når du blir eldre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 kjukkas? noooo. da får jeg spise frukt et par ganger om dagen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ka så å spise bittelite og ofte e best? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 kjukkas? noooo. da får jeg spise frukt et par ganger om dagen 5100915[/snapback] ja det er et slit. er sånn selv.. eier ikke matlyst frem til middags omentrent, men fra middag og utover kan jeg spise nonstop egentlig. hvis du klarer og presse i deg litt frokost vil du sette igang forbrenninga og få bedre matlyst til lunsj også.. men det jeg har lyst iog hvite er hvordan man kan stanse matlysten på kveldene? jeg er seriøst umettelig da... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg er sånn at jeg generelt ikke skal spise etter 8. for det er heller ikke sunt å spise alt for seint. kroppen rekker ikke å forbrenne det om man spiser kort tid før man legger seg. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvorfor skal ikke kroppen forbrenne mat når man såver? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg spiser ofte seint jeg. Lettere å få sove når jeg er mett, og så slipper jeg være kjempesulten om morgenen. Holder med et par-tre brødskiver eller to porsjoner frokostblanding. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvorfor skal ikke kroppen forbrenne mat når man såver? 5101018[/snapback] Da beveger man seg mindre? Man ligger jo såklart ikke stille hele natta. Men det var bare noe jeg hørte/leste en plass. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hmm.. Nå fikk jeg lyst på mat egentlig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 ikke spis du kan legge på deg!! alle slutter og spise fra nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 klokka mi er ikke 8 før om 1 min kjappa på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Det fins ikke dårlig væt men bare dårlige klær. Hater når folk sier det. > Anyways....venter på at min søster&co kommer med kaker/pølser og brus siden mama har bursdag idag. *høre magen romle* :'( 5100869[/snapback] Gratuler henne fra meg = Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er litt forvirret her. Skal jeg velge det usunne alternativet frokostblanding (nesquik frokostblanding) eller det sunne alternativet (Crüsli sol frokost m/ rosiner)? Ja jeg vet det er kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg