Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Eller hvor negative andre er.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Vel, det er greit å si at det ikke gjør noe at det regner mye i Bergen (dog ville jeg ikke være enig), men flertallet av bergensere jeg møter er overbevist om at det egentlig ikke regner så mye – det reele tallet er vel mellom tre og ti ganger så mye regn som på østlandet... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Det skal jeg ikke si noe på, det kommer en del nedbør i Bergen, men om det er negativt eller ei, er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Den dagen bergen ruler så...fryser helvette 5100352[/snapback] Greit du var jævlig frekk der du.. arg.. Helvete... fryser den dagen du oppfører deg og snakker skikkelig.. 5100398[/snapback] Start dreaming.... Jeg er TRØTT! Jeg må drikke kaffe hele vakta for at jeg skal kunne klare å holde meg våken..fans drit. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg lest de 8 siste sidene her. BTW: Østlandet suger, bergen suger, Trondheim dialekten suger. Haugesund suger. Eneste byen som er digg er Stavanger Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Huset til vest i Sørgården, der bor jeg! Derfra kontrollerer jeg verden! Mohohohha! Endret 3. november 2005 av Skarstad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg lest de 8 siste sidene her. BTW: Østlandet suger, bergen suger, Trondheim dialekten suger. Haugesund suger. Eneste byen som er digg er Stavanger 5100557[/snapback] pstt..Tromsø.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 skarstad... merkelig sagt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 *vil gjøre noe, men lite og gjøre her * Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 *vil gjøre noe, men lite og gjøre her * 5100578[/snapback] Ring meg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Det regner ute, ingenting bra på tv, ingenting å gjøre på nett, og ingen er på msn. Kjedelig! Og her sitter jeg i tillegg og venter på ny pc som skal hentes på lørdag. Sukk.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Det regner her og, jeg hører på deilig og rolig musikk. (Air - Moon Safari) og har tre prøver å øve til. Har såvidt gjort en halv matteoppgave.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Regner her også... GREAT! Jobbe i regnvær SUGER hardt. Jobber 1 time ute før jeg jobber 1 time inne. Yey Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Ikke jobb... skulke vekk skoleåret... bare sitte foran dataen på fritiden.. THATS ME Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Ikke jobb... skulke vekk skoleåret... bare sitte foran dataen på fritiden.. THATS ME 5100741[/snapback] Om 10 - 20 år må de hente deg ut av huset med kran Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Om 10 - 20 år må de hente deg ut av huset med kran 5100757[/snapback] Nope... jogger 3-4 ganger i uken...avhengig av været :!: du vet Bergen.... Har medlemskap på S.A.T.S Jeg drikker ikke noe annet vann, spiser til måltidene og ikke noe KØDD:. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Chills: Siden været suger sånn i Bergen ( ) så blir det vel ingen jogge turer? Man kan ha medlemsskap uten å bruke det Selfølgelig må du vel drikke noe mer en vann Måltidene kan være feite.... Som sagt 10 - 20 år :tease: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Været er ikke noe problem der.. jeg har jogget i 12cm slaps.. så det går fint.. Feite måltid nope.. ikke no fastfood eller noe slikt.... Og dessuten så har jeg ikke sagt noe om å sitte hjemme i 10-20 år heller da.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 hehe, søren du tok meg Men jeg stikker og dusjer... Så kommer jeg enten tilbake eller så skal jeg spille BF 1942 (mod) eller AAOnline Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Nope... jogger 3-4 ganger i uken...avhengig av været :!: du vet Bergen....Har medlemskap på S.A.T.S Jeg drikker ikke noe annet vann, spiser til måltidene og ikke noe KØDD:. 5100771[/snapback] du minner meg litt om american psycho du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg