Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Mhm Anette du Anette :nei:

 

Du bor i BERGEN... en universitets BY... viss det du skal studere er mulig og ta her så gjør du det... du har vel gått allmenne du.. ka har du lyst og studere?

5099968[/snapback]

 

Jeg bor ikke i Bergen? Hva i all verden har fått deg til å tro det.? Bor på Østlandet jeg ;) Og i Bergen skal jeg nok aldri bo, ihvertfall ikke om jeg skal tro på det steffy har å si om været. Og jeg velger å tro på han. Så, da får jeg bare finne ut hva jeg skal gå og søke på alle stedene som har det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry :blush:

Så et bilde av deg og bilen din et sted her og trodde jeg kjente igjen hvor den stod parkert... men den gang ei..

 

Du bor på østlandet og skal flytte til oslo... det var ulogisk... for meg er oslo østlandet..

 

Men men... du vet vel litt hva du har lyst og studere... altså... noe må du vite... ?

 

Blæ... østlandet... oslo østlandet oslo.. ble confused nå :p

Lenke til kommentar

Eneste med været i Bergen er at vi setter PRIS PÅ, snø og solværsdager...

Det er ikke solen steiker høyt på himmelen eller snøen daler ned og ligger seg uten å bli til slapps...

 

Været er JÆVLIG ustabilt... følger egentlig ikke årstidene så veldig bra at det gjør noe.. men det går nå an å bo her... selv om jeg sikkert flytter til H vekk når jeg har peng og utdannelse til det

 

Jepp, dialekten i Bergen rular.. ingen ting som den..

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...