Anette_ Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Mhm Anette du Anette Du bor i BERGEN... en universitets BY... viss det du skal studere er mulig og ta her så gjør du det... du har vel gått allmenne du.. ka har du lyst og studere? 5099968[/snapback] Jeg bor ikke i Bergen? Hva i all verden har fått deg til å tro det.? Bor på Østlandet jeg Og i Bergen skal jeg nok aldri bo, ihvertfall ikke om jeg skal tro på det steffy har å si om været. Og jeg velger å tro på han. Så, da får jeg bare finne ut hva jeg skal gå og søke på alle stedene som har det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Damn straight, Anette. Denne byen suger. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Damn straight, Anette. Denne byen suger. 5100019[/snapback] Yeah! Var der i høstferien, regna hele tida! Møkkaby... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Oslo is the place to be, jeg må flytte dit til neste år.Flytte sammen, ja. 5099979[/snapback] Velkommen. Vær er da ingen hindring. *Dra på sykkeltur* Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Sorry Så et bilde av deg og bilen din et sted her og trodde jeg kjente igjen hvor den stod parkert... men den gang ei.. Du bor på østlandet og skal flytte til oslo... det var ulogisk... for meg er oslo østlandet.. Men men... du vet vel litt hva du har lyst og studere... altså... noe må du vite... ? Blæ... østlandet... oslo østlandet oslo.. ble confused nå Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Damn straight, Anette. Denne byen suger. 5100019[/snapback] Skal vi starte nok en Bergen vs Bergen diskusjon? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Damn straight, Anette. Denne byen suger. 5100019[/snapback] Skal vi starte nok en Bergen vs Bergen diskusjon? 5100175[/snapback] Hell yea *flexe muskler* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Nei, la oss nå ikke bruke tid på det. Tid = penger. Meg = fattig. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Hobøl er best. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Hell yea *flexe muskler* 5100183[/snapback] Flexer du for eller i mot Bergen? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Ooh. Medisterkaker er digg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Pffft! Takler man ikke været i bergen så er man pingle. Vi vekje ha dokkor hær hvis ikkje dokkor takler væRet. Elns. Sette på: SNOOP DOGGY DOG - Pump Pump.mp3 og komme i godt humør. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Bergen is the place to be Vil ikke si at været er noe big deal, akkurat. Folk er greie, selve byen er bare rå, og dialekten er jo bare dritkul Østlendiger, phfff... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Eneste med været i Bergen er at vi setter PRIS PÅ, snø og solværsdager... Det er ikke solen steiker høyt på himmelen eller snøen daler ned og ligger seg uten å bli til slapps... Været er JÆVLIG ustabilt... følger egentlig ikke årstidene så veldig bra at det gjør noe.. men det går nå an å bo her... selv om jeg sikkert flytter til H vekk når jeg har peng og utdannelse til det Jepp, dialekten i Bergen rular.. ingen ting som den.. Endret 3. november 2005 av chills Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Den dagen bergen ruler så...fryser helvette Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Den dagen bergen ruler så...fryser helvette 5100352[/snapback] haha, ouch Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Den dagen bergen ruler så...fryser helvette 5100352[/snapback] Greit du var jævlig frekk der du.. arg.. Helvete... fryser den dagen du oppfører deg og snakker skikkelig.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Hva er alt dette snakket om Trondheim og Bergen? Dere burde heller fokusere på Norges navle og universets hovedstad, Skarstad i Bindal! BTW, de som sier at Bergen har møkka vær, besøk Brønnøsund, og husk redningsvest. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Ehm.. Joda. Edit: Bilde på plass. Endret 3. november 2005 av Billy Bob Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. november 2005 Rapporter Del Skrevet 3. november 2005 Når enkelte innbodde bergensere påstår været her egentlig ikke er så ille, sier det egentlig ganske mye om hvor hjernevasket disse stakkars menneskene har blitt av alt regnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg