Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg HVA også på GK Allmenne i dag... 3 timer i dag eg... blæ kjipt med lange dager.. langdag => skulk.. nei, sulten må mekke noe artid og ete.. til middag i dag.. eller før middag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Laget forside til et fiktivt magasin i dag. Litt hastarbeid, men jeg ble sånn cirka fornøyd tror jeg. Bedre enn hva mange andre her har gjort i hvert fall. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Laget forside til et fiktivt magasin i dag. Litt hastarbeid, men jeg ble sånn cirka fornøyd tror jeg. Bedre enn hva mange andre her har gjort i hvert fall. 5099198[/snapback] Playgirls? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bitches...they come and goes.. 5098120[/snapback] Neh, hun er for søt og snill til å være det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Bitches...they come and goes.. 5098120[/snapback] Neh, hun er for søt og snill til å være det. 5099292[/snapback] Men det er bra Håper det ordner seg da Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nå har jeg fullført en søknad om informasjon om HMS (på tull selsagt) Så nå skal jeg ned til timen og høre på Glenn Anton Snakkes hjemme alle sammen ! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Gjett hva jeg har gjort I dag er det offisiell åpning av skolen vår. Fru Dronning Sonja kom på besøk. Jeg har lett-kamera-team og løp foran som en liten tulling. Kjempeartig, så filma vi åpningshow i aulaen. Det kryr av folk med dress og sfine klær, elevene inkludert. Artig setting. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mornings. Digg med fri. Ble vekket av melding kl 0530. Det var koselig. Nå skal jeg opp på Rimi og kjøpe 6 Julebrus, så er det hjem igjen for å kose seg med film. Livet er tungt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kom hjem nå nettopp, etter å ha gått og vært gjennombløt i hele dag. Noen i klassen spruta ned hele meg inkl. mine sko. Får neppe tørket skoene til i morgen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jippi! Om 5 minutter er nok en skoledag over! SteffeBoy: Fy skam seg, man skal ikke drikke julebrus før i desember. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 home from school. Frokost på G Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jippi! Om 5 minutter er nok en skoledag over! SteffeBoy: Fy skam seg, man skal ikke drikke julebrus før i desember. 5099486[/snapback] Du må seriøst sjekke ut pulten min, det er over 30 Julebrusflasker. Jeg kjøper 3 stykker til lunsj hver dag, og 6 stykker hvis jeg er ute og går om kvelden. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Julebrus er digg. Noen hadde delt en sixpack i regnskapstimen, tror jeg må til butikken og kjøpe noen i spisefri imorgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jippi! Om 5 minutter er nok en skoledag over! SteffeBoy: Fy skam seg, man skal ikke drikke julebrus før i desember. 5099486[/snapback] Du må seriøst sjekke ut pulten min, det er over 30 Julebrusflasker. Jeg kjøper 3 stykker til lunsj hver dag, og 6 stykker hvis jeg er ute og går om kvelden. 5099549[/snapback] Måtte dine tenner råtne og falle ut før du blir 20! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Off to work. Hater å jobbe når det er f.eks id, dvs at det er nesten ingen morsomme kunder i butikken vår. Elsker utlendinger som spør etter kakkalader (kalkulator) og lagerskubbe (lagertralle). :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg innrømmer at julebrus er digg, men det er en grunn til at det heter JULEbrus. Det er kun handelsstanden som begynner julefeiringen i oktober. Jeg har faktisk drukket 1,5 liter julebrus denne uken , men jeg skal ikke drikke en dråpe mer før 1. desember. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bundy sier: Din bruker er midlertidig utestengt. Utestengelsen oppheves 09/11-2005 : 22:33. Bundy sier: Tar meg en pause fra forumet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 *gjesp* Tidlig å stå opp 14.00. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Julebrus er digg. 5099557[/snapback] Brus på hverdager!? Nei, nei og nei. Nå er jeg skuffet over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg