Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter her og venter på at neste time skal begynne. Har hatt prøve i Montering & Reperasjonsteknikk samt Sponfraskillende bearbeiding. Skrev på en eldgammel bærbar med diskettstasjon :ermm: Skrev 3 sider å la times new roman 12pt :D:woot:

 

Skal sveise kosteskaftet til peisen til pappa i morgen :D Det skal bli kult :)

Endelig en skikkelig jobb på skolen...

 

 

*Vil hjem og spille BF 1942 DC* :love:

 

Det spiller tar 1/4 av HDDen min... Den er på 40GB...

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest ALT jeg har gått glipp av her de siste dagene.

 

Dumping over msn, sms eller telefonsamtale er utrolig teit folkens. Vet hvor hardt det er å ta mot til seg og si til kjæresten at man må snakke sammen og så slå opp, men friheten har sin pris. Synes det er det minste man kan gjøre for den andre personen. Og som Thea sier så blir det liksom ikke helt avsluttet..

Lenke til kommentar

Snowdog er alltid luremus. Kommer og går. :p

 

Er dritsur på nynorsklæreren min fordi hun truer å sette meg ned en karakter nå som jeg får standpunkt, så jeg er nokså frustrert nå. Vi skal ha møte om noen dager der jeg skal ta med alle de stilene jeg har fått tilbake og revet i stykker (skal selvfølgelig lime dem sammen igjen) også skal jeg kanskje få en annen norsklærer til å rette de da jeg føler meg urettferdig behandlet. Ikke faen om jeg skal gå ut med noe annet enn fem i nynorsk. Det er så skam å ha mindre enn fem i språkfag. GRR

 

Mamma har reist til Barcelona, og er borte til tirsdag. :D

Lenke til kommentar
Du er jente. Skal det ikke visstnok være innlagt i genene dine at du kan lage mat og at du liker det? :p

5099070[/snapback]

Jo, det burde nok det. Jeg er flink til å lage sunne ting som salater, fiskeretter/supper osv, men det er jo verken kjæresten min eller kompisene mine interessert i. :p

 

Går vel også på det at jeg ikke blir så fort sulten, så jeg glemmer liksom hele matgreia.

Lenke til kommentar
Går vel også på det at jeg ikke blir så fort sulten, så jeg glemmer liksom hele matgreia.

5099076[/snapback]

:dontgetit:

 

Det hørtes da noget skummelt ut.

5099110[/snapback]

Spiser jo, men bare når folk minner meg på det. Er liksom mer tørst enn sulten jeg. Synes jeg drikker vann hvert 5. minutt. Bra jeg ikke drikker brus da. :p

Lenke til kommentar
Jo, det burde nok det. Jeg er flink til å lage sunne ting som salater, fiskeretter/supper osv, men det er jo verken kjæresten min eller kompisene mine interessert i. :p

 

Går vel også på det at jeg ikke blir så fort sulten, så jeg glemmer liksom hele matgreia.

5099076[/snapback]

Nei kvinnfolk skal kunne lage mat...det er et krav :wee:

 

Men er artig å lage mat..innrømmer det gjerne jeg, dog maten smaker ikke like godt når man har laget den selv :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...