Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, vi har en oppgave på skolen der vi skal skrive max 40 sider om to lang: først om de forskjellige landene, så sammenligning, samme med religionene i det landet! Det er mye da! 40 sider!:O Er i krl og samf...

5097911[/snapback]

 

Psssht , tenk på karen som tok doktorgrad i mose. Skrive 100 sider +++ om mose er hakket verre :D

Lenke til kommentar
Huff, vi har en oppgave på skolen der vi skal skrive max 40 sider om to lang: først om de forskjellige landene, så sammenligning, samme med religionene i det landet! Det er mye da! 40 sider!:O Er i krl og samf...

5097911[/snapback]

Dere trenger sikkert ikke skrive mer enn 30 sider eller noe. Max er for å unngå de jævlene som ikke klarer å begrense seg.

 

edit: er dette forresten håndskrevet eller times new roman 12pt uten bilder?

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Huff, vi har en oppgave på skolen der vi skal skrive max 40 sider om to lang: først om de forskjellige landene, så sammenligning, samme med religionene i det landet! Det er mye da! 40 sider!:O Er i krl og samf...

5097911[/snapback]

Dere trenger sikkert ikke skrive mer enn 30 sider eller noe. Max er for å unngå de jævlene som ikke klarer å begrense seg.

5097936[/snapback]

Japp, minimun 20 sider, var visst en som hadde levert inn en på 70-80 sider! Det er mye om to land og religioner!!

 

men den moseboka.. Det må være kjett å lese gjennom den oppgava! Sitte å studere mose i time etter time.. blæ

Lenke til kommentar

Jeg mistenker meg selv for å være en av disse «jævlene» du snakker om ZLatzman, historielæreren min så alltid litt rart på meg etter at jeg leverte inn en av handling på omtrent 7500 ord om flosshattens utvikling og betydning, skjønt han trodde vel ikke jeg var helt ved mine fulle fem tidligere heller. :) Dessverre har jeg ikke lengre denne oppgaven i digitalt format, det var virkelig en klassiker av de sjeldne.

Lenke til kommentar
Jeg mistenker meg selv for å være en av disse «jævlene» du snakker om ZLatzman, historielæreren min så alltid litt rart på meg etter at jeg leverte inn en av handling på omtrent 7500 ord om flosshattens utvikling og betydning, skjønt han trodde vel ikke jeg var helt ved mine fulle fem tidligere heller. :) Dessverre har jeg ikke lengre denne oppgaven i digitalt format, det var virkelig en klassiker av de sjeldne.

5097945[/snapback]

:p Skulle vært hyggelig å lese den oppgaven. Har du den på papir? Så kan du scanne den og kjøre sånn program som oversetter den til et digitalt dokument.

 

Har skrevet mine lange oppgaver jeg også, men var alltid noen i klassen som svarte på spørsmålet + masse uinteressante ting i tillegg til det oppgaven spurte om. Lærerne er vel lei av det tror jeg.

 

edit: skarstad - gå til kontrollpanel - foruminnstillinger og still klokka der. Sjekk tidssone og vintertid.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Jeg har den på papir i Tønsberg (men jeg er i Bergen).

 

Det meste var forholdsvis relevant, men det er klart en del av temaene blir litt sære, sånn som den gangen snusutdelerne i parlamentet gikk tom for snus under en av de lengre diskusjonene rundt hvorvidt en skulle opprettholde påbudet om at drosjer skulle være høye nok under taket til at en har plass til flosshatten (tidligere fikk ikke parlamentsmedlemmene i England lønn, men de hadde det noe spesielle godet fri tilgang på snus under debattene).

 

Tidligere måtte man forresten også ha på seg hatt for å snakke i parlamentet, men etter hvert som folk sluttet å gå med hatt ble dette noe upraktisk. I stedet for å fjerne påbudet fikk man laget en sammenbrettbar hatt som kunne kastes bortover benkeradene, virkelig en praktisk løsning (disse er for øvrig fortsatt å få kjøpt).

 

Det er helt utrolig hvor mye ubrukelig informasjon det finnes i verden, om man bare er villig til å lete litt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...