Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Viktig å bygge forventinger om man går for phax sitt forslag. Ikke bare dump pakken, men vær litt sensuell, gi hint om at hun aldri klarer å forestille seg hva det er, kyss litt på henne, nekt henne å åpne før julekvelden.

5096792[/snapback]

Fy faen. Hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg, hadde jeg knekt sammen. Det er så råttent gjort. :no:

 

Slemme gutter...

5096809[/snapback]

Du vet da folket her...ikke alle som er over 15 og har hår på tissen enda..

Lenke til kommentar

Helst en ring fra en "putt på en tier, få et smykke"-automat.

 

Det aller beste hadde selvsagt vært å bestille reklametid under Tre Nøtter til Askepott, der du proklamerer at "Marie Julie Hansen" er en bitch, og du vil aldri se henne igjen. Og puppene hennes er ikke like store, og hun snorker (alt dette mens fullt navn og adresse flasher på skjermen).

 

edit: Å slå opp er faktisk artigere enn å ha kjæreste. Kanskje jeg skal få meg ny hobby.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Nordlendinger, ass...

 

Steffy, om man har fått noen gaver av kjæresten opp gjennom tidene passer det seg å ha "Oh, forresten, måtte pantsette *insert gaver* for å få råd til reklametid. Sorry." på slutten, før det fader til svart.

5096887[/snapback]

*fade to "Diekthx"*

 

edit: Det beste hadde vært hvis hun var medlem her på forumet, så kunne du slått opp på PM. Iskaldt.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
AnAnAs: Ble dumpet over MSN av eksen. Akkurat da jeg var på vei for å slo opp face to face.

5096846[/snapback]

Så kos, da ble alt bare fryd og gammen alikevel da. :)

 

Ufattelig mange folk som slår opp / tenker på å slå opp akkurat nå om dagen, rare greier.

5096928[/snapback]

 

Jepp, sparte jo penger på å ikke stikke til henne da! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...