Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har plass i kjelleren jeg :)

Jeg har lyst til å se midnattsol en gang. Vi var i Bodø i ferien, men det var såpass sent i ferien at det ikke var midnattsol lenger :(

deal, fiks meg en jobb så kommer jeg! (helst noe grafisk design relatert, men jeg er en jævel på traktor også da. :p )

 

---

 

husker de japanske turistene som kom til tromsø for og se midnattsola, også ble de råskuffa når de fikk se at det bare var den samme sola! :green:

Lenke til kommentar
også kom du ikke på besøk til meg :cry:

Unnskyld... Mulig du så meg da, jeg var i Bodø (sentrum) den 2. og 9. august. Løp rundt i sånn halvveis mini-ola-skjørt og hvite sandaler med høye heler.

Noe som er litt flaut er at jeg la om til nordlenning da jeg var der oppe :blush:

 

Bundy: Ja, søren det var ikke til deg det... Tror jeg blingset litt når jeg skulle se hvem som hadde sagt det... Jeg tror jeg trenger en liten hvil eller noe nå... :hmm:

 

phax: Du kan få jobb i Bygdeservice her :p Til og med jeg har jobbet der, så det skal ikke være så vanskelig.

Lenke til kommentar

phax: Du kan få jobb i Bygdeservice her :p Til og med jeg har jobbet der, så det skal ikke være så vanskelig.

ja det blir godt og få utnyttet utdannelsen sin hvertfall! :green:

 

----

 

har retunert logitech anlegget mitt nå etter og vært plaga med skurring i det, og fikk nå mail om at jeg vil få tilsendt nytt tilsvarende anlegg ettersom det har gått ut av produksjon! tjoho!

Lenke til kommentar

svamp: ja du kan sikkert få naboen sitt, det som jeg har stjelt nå mens mitt er sendt i retur. han er borte i hele sommer så merker det ikke før det er forsent. :wee:

 

 

nå har jeg spist kylling, pomfri og masse kyllingsaus her.. og nå fikk jeg ekstremt lyst på cola og snack chips til dessert..! fare for at jeg blir feit skal jeg fortsette sånn her! :green:

Lenke til kommentar

Sjokkmelding!

Fotballpresidenten på radioen nå nettopp: "En ting er sikkert: Det kommer til å bli sendt mye mer fotball på TV i neste sesong enn før." :scared:

 

Det er jo ikke annet enn fotball i TV-sporten.. :thumbdown: x 10.

 

 

Edit: SkriveØ.B. ( :p )

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Da ble det nytt tastatur på Joachim tilslutt. Og mus, ikke minst, var jo den som utløste "trangen". Deilig med trådløst tastatur, selvom pappa vel egentlig ikke stoler på det. Han aner ingenting heller, skal se hvor lang tid det går før han oppdager at jeg har et nytt, avansert tastatur...

 

Her sitter jeg og har bursdag, søster er hos en vennine, mamma og bror på fotballtrening og pappa skal i retten hver eneste dag denne uken - ergo er jeg... ALENE! Skal til en venn igjen etterpå da. Blir nok bra. :)

 

Blir fristende å skrive langt når man har deilig tastatur! :D

 

Har fri hele uken! Bortsett fra kanoturen de fleste vel har hørt om...

Lenke til kommentar
Da ble det nytt tastatur på Joachim tilslutt. Og mus, ikke minst, var jo den som utløste "trangen". Deilig med trådløst tastatur, selvom pappa vel egentlig ikke stoler på det. Han aner ingenting heller, skal se hvor lang tid det går før han oppdager at jeg har et nytt, avansert tastatur...

 

Her sitter jeg og har bursdag, søster er hos en vennine, mamma og bror på fotballtrening og pappa skal i retten hver eneste dag denne uken - ergo er jeg... ALENE! Skal til en venn igjen etterpå da. Blir nok bra. :)

 

Blir fristende å skrive langt når man har deilig tastatur! :D

 

Har fri hele uken! Bortsett fra kanoturen de fleste vel har hørt om...

Grattis med dagen da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...