Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å ringe feil fire ganger og lagt igjen sinte beskjeder på svareren... Han stakkars kameraten min kunne jo ingenting gjøre når jeg la igjen beskjeder på feil nummer... Og nå ringer vel snart en sint mann og lurer på hva faen jeg ville ham..

5096330[/snapback]

med litt hell så blir vel dette neste morro mail som tikker inn i inboxn min.. "sinna.pappagutt.får.ikke.viljen.sin.mp3"

5096526[/snapback]

Eieren av nummeret bor i Rælingen, hørtes ekkelt ut.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når hun bor en hel evighet borte, og jeg hater og snakke i telefonen?

5096687[/snapback]

Det er bare dødsslemt. Som b|real sier, ville du ha likt å bli dumpet over sms? Ble dumpet over MSN en gang - det blir liksom ikke noe ordentlig closure og man tenker "var jeg ikke verdt en telefonsamtale engang?" Be a man!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Og jeg er nok en gang uenig. Julen er liek 2 måneder unna, du får sikkert noe fint av henne. Slå opp rett etter du får gaven, men rett før du gir.

5096741[/snapback]

Jepp, hun bor jo langt unna uansett så i praksis har han jo alle friheter som om han sku være singel! teh perfect crime.

sms er forresten for pyser. jeg ville skrevet det på et kort som jeg pakket inn i en eske og ga henne i julegave.

Lenke til kommentar
Viktig å bygge forventinger om man går for phax sitt forslag. Ikke bare dump pakken, men vær litt sensuell, gi hint om at hun aldri klarer å forestille seg hva det er, kyss litt på henne, nekt henne å åpne før julekvelden.

5096792[/snapback]

Fy faen. Hvis noen hadde gjort noe sånt mot meg, hadde jeg knekt sammen. Det er så råttent gjort. :no:

Slemme gutter...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...