Bruker-33331 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 GO NICOLAI VALUEV! Boksing river meg med Nå blir det ghostrider 4 på meg God natt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kommer aldri, noensinne til å bli lei av denne nydelige sangen. Bruce Springsteen - [The Rising #14] Paradise [5:39] <3 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Yay! Hit skal jeg til sommeren. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 FtZ- Nå har jeg lest litt av bloggen din. Dette var litt gullkorn; "etter eg lang jobbe uke som ente opp på 52 timer så var jeg på fylla i går , ei sikklig fylla var det og jeg er enda ikke helt edru og har tilbringt mesteparten av natta sovende i en stol nå har eg vært på butikken og kjøpt mere øl så drikking blir det i dag og " Hehe.. omtrent i samme setning som du skriver at du var jævlig drita, så skriver du at du skal du på fylla igjen. Genialt 5092574[/snapback] kan vell legge til at jeg sov i data stolen jeg sitter i , takk gud for at jeg ikke rakk framm til forumet før jeg sovnet , kunne blitt noen grufulle fylla poster Lenke til kommentar
Eline Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg kommer aldri, noensinne til å bli lei av denne nydelige sangen. Bruce Springsteen - [The Rising #14] Paradise [5:39] <3 5092608[/snapback] Å! *høre på* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Har 2timer engelskstilskriving i morgen Får bare håpe den nye læreren (rektor) gir like høye karakterer som den gammle. Passer BTW på en relativt dum og bortkjemt katt. Den kan ikke spise mens noen ser på den ol. Den spiser heller ikke annet en kattemat på boks, ga den en boks joikakaker. Katten bare myste litt på den før han gikk bort. Men den er svært stueren. Må den bæsje/tisse inne gjør den det i vasken. Utroli lat og har en "jeg er bedre enn deg" holdning har den også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Eline og Fredrik, kan dere ikke bare kaste fornektelsene til side og bli sammen? Det er så innlysende at dere er gale etter hverandre... Endret 1. november 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) FtZ-: He he.. synes jeg ser deg sovne mens du strekker hendene mot tastaturet, men sovner rett før du når bort!! Vel.. nå rakk jeg fram både til det forumet her og msn etter å ha vært ute i helga. Alt det "lure" man får seg til å skrive midt på natta, godt beruset (...det virket som en god ide der og da... ) Endret 1. november 2005 av Mirann Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 nytt innlegg i bloggen min Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Eline og Fredrik, kan dere ikke bare kaste fornektelsene til side og bli sammen?Det er så innlysende at dere er gale etter hverandre... 5092637[/snapback] :!: Go4it! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Eline og Fredrik, kan dere ikke bare kaste fornektelsene til side og bli sammen?Det er så innlysende at dere er gale etter hverandre... 5092637[/snapback] *Lage et privat sted med en rosefylt seng på diskusjon.no serveren.* Endret 1. november 2005 av MagE Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 FtZ-: He he.. synes jeg ser deg sovne mens du strekker hendene mot tastaturet, men sovner rett før du når bort!! Vel.. nå rakk jeg fram både til det forumet her og msn etter å ha vært ute i helga. Alt det "lure" man får seg til å skrive midt på natta, godt beruset (...det virket som en god ide der og da... ) 5092647[/snapback] helt sikkert natta folkens , må sove nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 god natt/oyasuminasai. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 får vel lese litt engelske grammatikkregler før jeg legger meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Sitter og hører igjennom siste Tazte Priv episoden. Vil ikke legge meg før den er ferdig. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Natta.. har 2 timer på skolen i morra eg Blæ trøtt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Åh, fyfaen så varmt det er! *strippe* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 SYRE FTW!111!! <3 <3 (BTW, musikken jeg mener) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg