xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Morsomt, eller ikke direkte morsomt, men..ja.Vi så "Terkel i Knipe" i dag, på skolen. Åsså har vi to nye elever, fra thailand. Og midt i filmen, på bussen så forteller Gunnar om en thaigutt som sulter og blir tatt i ræva osv. Og det værste var at mora til de thaifolka var det! Sku sett ansiktene dems! Måtte bare småle litt jeg, men det ble litt..ja...rart da.. 5092031[/snapback] Det er så konge film! Er jo temmelig syk, da. Men den tilfredstiller del syke delen av min humor. 5092053[/snapback] Ja, enig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) nså forteller Gunnar om en thaigutt som sulter og blir tatt i ræva osv.Og det værste var at mora til de thaifolka var det! 5092031[/snapback] du skal ikke se bortifra at morra di også har blitt tatt i ræva.. 5092045[/snapback] Faen meg helten min. (Du asso.) Endret 1. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 nså forteller Gunnar om en thaigutt som sulter og blir tatt i ræva osv.Og det værste var at mora til de thaifolka var det! 5092031[/snapback] du skal ikke se bortifra at morra di også har blitt tatt i ræva.. 5092045[/snapback] Faen meg helten min. (Du asso.) 5092087[/snapback] Tror ikke han mente at det var han som tok henne i ræva. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Men han er helten min. Samma hvem som tok mormi i ræva. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Haha, for noen blir jo ikke hissig her da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Men han er helten min. Samma hvem som tok mormi i ræva. 5092099[/snapback] Takk... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Ja. Stygge fjortentegnsregel. Endret 1. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Skulle fått den vekk kun i SO4, da det ikke trenger å være så saklig her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Dere bruker mer krefter på å kjempe en håpløs kamp enn å bare skrive "fjortentegn" i innlegg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 hømm ser ut til at jeg ender opp med ca 200 timer totalt på en måneds arbeide jobbet 1 uke og 4 dager og har ca 86,5 timer og vi har enda ikke begynt og jobbe sikklig overtid Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Tusen takk til Zethyr som spessielt har hjulpet meg med Fysikk! Han er flink og grei! Setter pris på forumbrukere som har tid/hjerne til overs! I morra er det nemlig fysikkprøve, men nå har Zethyr gjort meg bedre rustet! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Ah, partisk dommer. Endret 1. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Moderatorer er ikke slemme monstre.. noe jeg fant ut i dag.. Snille mennesker :!: Det går faktisk an å ta kontakt med de viss man e saklig nok Nesten litt sjokka jeg.... trodde det var IKKE SETT SPØRSMÅL ved dere avgjørelser uansett hvor dum de er.. men de kan innrømme feil.. Jeg endrer da mitt mentale bilde av moderatorer fra en kamphund til en søt hunde valp Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Moderatorer er ikke slemme monstre.. noe jeg fant ut i dag.. Snille mennesker :!: Det går faktisk an å ta kontakt med de viss man e saklig nok Nesten litt sjokka jeg.... trodde det var IKKE SETT SPØRSMÅL ved dere avgjørelser uansett hvor dum de er.. men de kan innrømme feil.. Jeg endrer da mitt mentale bilde av moderatorer fra en kamphund til en søt hunde valp 5092315[/snapback] moderatorne her er da (nesten) altid snille og greie , di gjør en kjempe jobb med og holde oss galninger i tøylene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Haha, for noen blir jo ikke hissig her da 5092102[/snapback] Psh, sikkert smelt noen på tjukka du også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Her er det liv... ræi, ræi.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Her er det liv... ræi, ræi.. 5092527[/snapback] ble vist plutselig veldig stille her ja hvist dere kjeder dere kan dere jo lese bloggen min Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Her er det liv... ræi, ræi.. 5092527[/snapback] ble vist plutselig veldig stille her ja hvist dere kjeder dere kan dere jo lese bloggen min 5092537[/snapback] Jeg posta tilogmed i den GJØR DET I MIN! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Moderatorer er til for å passe på meg. Derfor de har ca 60 stk av de... Min blogg Endret 1. november 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 FtZ- Nå har jeg lest litt av bloggen din. Dette var litt gullkorn; "etter eg lang jobbe uke som ente opp på 52 timer så var jeg på fylla i går , ei sikklig fylla var det og jeg er enda ikke helt edru og har tilbringt mesteparten av natta sovende i en stol nå har eg vært på butikken og kjøpt mere øl så drikking blir det i dag og " Hehe.. omtrent i samme setning som du skriver at du var jævlig drita, så skriver du at du skal du på fylla igjen. Genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg