Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nordleninger ruler vilt!!

HELL YEA! :D

 

 

 

Merker at mandlene er borte..

Har vært bittelitt "bakrusa" liksom etter jeg ikke hadde smerter mer..

Anyway, dere vet de mandlene?

Delte ene opp. Så på i microskoop, så ut som en bleik roastbeef ;)

Anyway, var ikke sånn kvit mjuk kjerne. mer som hvit hard masse.

Skikkelig digg! :cool:

EDIT: I følge en venn av meg så smaker ikke legesprit noe særlig..

Gulpemiddel elns..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
+ Svarte traktor støvler.

Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke.

Åfyfaen! :love:

 

Husker jeg også satt oppe og så Futurama på sommeren første gang det kom til Norge, fy faen det var moro. :)

Lenke til kommentar
+ Svarte traktor støvler.

Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke.

Åfyfaen! :love:

 

Husker jeg også satt oppe og så Futurama på sommeren første gang det kom til Norge, fy faen det var moro. :)

Futurama eier så sykt! American dad er også å annbefale :)

Lenke til kommentar

lasta ned sesong 1-5 med futurama og så gjennom hver eneste episode i kronologisk rekkefølge er for et par mnd siden. ble noen timer futurama hver natt det.. :wee:

 

jeg er nordlenning men jeg må ærlig innrømme at jeg trives best sør/øst/vest i landet.

Lenke til kommentar

Fikk 4+ på Matte tentamen og 5 på Øk.Info tentamen (med én liten feil).

Ganske fornøyd...

 

 

ARGH! Imorgen skal vi spille fotballkamp langt uti Bømlo(Bremnes) :realmad:

dvs. at vi må dra fra byen(Bergen) klokken 15:30, og kommer hjem klokken 01:20 :realmad:

 

Synest at de lagene som er uti der burde lage sin egen serie!

Lenke til kommentar
Det er vi som bor i nærheten av Jessheim som herjer gata da..

Oh yes, we do :cool:

 

Bor du langt unna Jessheim? Eller, bedre sagt, hvor bor du?

Jeg har gått over til "the dark side"... :no:

Lillehammer, ikke sååå langt unna Jessheim. Hvis man er ekstremt sulten blir det en tur dit... :D

 

Edit: og takk til Eline som sikkert er den eneste på forumet som faktisk skriver "feil" istedetfor "leif"

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Liker du ikke snø? :ohmy:

joda, når det er ordentlig vinter og påskesol så er det herlig! men så er det jo bare sånn vær sånn ca i april da, og resten av tida er det sludd, snø, vind, mørketid.. blæh.. også har du det lille lysglimtet som man kaller sommer da. varer sånn ca fra 29 juni til 2 juli. :p

 

nei men visst det er en god sommer så er det ganske godt og være i nord. midnattsola er jo bare herlig.. :love:

 

men trives bare generelt sett best litt lengre sør.. huff, nå vil jeg finne meg en plass der jeg kan bo litt lengre enn et år..! lei av og flytte nå.. :no:

Lenke til kommentar
midnattsola er jo bare herlig.. :love:

 

men trives bare generelt sett best litt lengre sør.. huff, nå vil jeg finne meg en plass der jeg kan bo litt lengre enn et år..! lei av og flytte nå.. :no:

Jeg har plass i kjelleren jeg :)

Jeg har lyst til å se midnattsol en gang. Vi var i Bodø i ferien, men det var såpass sent i ferien at det ikke var midnattsol lenger :(

 

Bundy: Lillehammer er jo en liten stund da, bor liiiitt nærmere jeg da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...