Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
" Fra: Der hvor sossene bor, inni den skummle jungel, hvor gatelysene tennes klokken 17:00. Der bor jeg" Så så mørkt ut ute, så jeg måtte jo kommentere det. Men lysene var visst på..

5091191[/snapback]

 

bor bundy i bærum? hæhæhæhæ... det må jo slite litt på "rebelsk tenåring" image hans.. :wee:

 

jokke, hvis det er dere som må betale for strømmen så er det vel bare bra hvis de tenner lysa litt senere? blir vel ikke mørkt så tidlig der nede..

Lenke til kommentar
" Fra: Der hvor sossene bor, inni den skummle jungel, hvor gatelysene tennes klokken 17:00. Der bor jeg" Så så mørkt ut ute, så jeg måtte jo kommentere det. Men lysene var visst på..

5091191[/snapback]

 

bor bundy i bærum? hæhæhæhæ... det må jo slite litt på "rebelsk tenåring" image hans.. :wee:

 

jokke, hvis det er dere som må betale for strømmen så er det vel bare bra hvis de tenner lysa litt senere? blir vel ikke mørkt så tidlig der nede..

5091204[/snapback]

Hmm, nei? Personelig hvis jeg hadde hatt råd så hadde jeg flytta nordover og fått meg jobb

:wee:

Lenke til kommentar

Fikk lyst på pizza eg nå :hrm:

 

Arg...

 

Fikk lapp om sesjon sak... uff.. VIL IKKE MILITÆRET...

ARG får vel gå på sesjon men først må eg gå og grine til en psykolog, plage fastlegen og få fornyet papirene mine på senebetennelse og rygg... også en arvelig stygg muskelsykdom sak... :devil:

 

Det burde være nok... faen i ***************** viss eg må i militæret... ARG

Hmm kan gjøre som han derre legen.. smøre meg inn med øl og rømme og ikke sove nettene før sesjon:p

Lenke til kommentar
(...)

Lenge siden jeg har sett deg her trur jeg :hmm:

5091152[/snapback]

 

Jeg er her ved gjevne mellomrom, men PCen min er kaputt for tiden. Jeg logger på med pappas laptop når han ikke er ute og reiser.

 

Jeg har sendt refusjonssøknad (?) til Komplett, så jeg håper den går igjennom. PCen min har ikke virket skikkelig siden jeg kjøpte den for rundt 2 år siden. Begynner å bli ganske lei nå.

Lenke til kommentar
Fikk lyst på pizza eg nå :hrm:

 

Arg...

 

Fikk lapp om sesjon sak... uff.. VIL IKKE MILITÆRET...

ARG får vel gå på sesjon men først må eg gå og grine til en psykolog, plage fastlegen og få fornyet papirene mine på senebetennelse og rygg... også en arvelig stygg muskelsykdom sak...  :devil:

 

Det burde være nok... faen i ***************** viss eg må i militæret... ARG

Hmm kan gjøre som han derre legen.. smøre meg inn med øl og rømme og ikke sove nettene før sesjon:p

5091260[/snapback]

 

 

du er jo heldig som finner ut av dette før sesjonen da.. nå burde det jo være enkelt å bli regna som tjenesteudyktig. en fin combo av retarded og trigger happy burde gjøre susen.

Lenke til kommentar
Mørketida har faktisk begynt.

5090139[/snapback]

 

Muligens for bønda oppe i nord. Hos oss sør-/østlendinger har vi dagslys.

5090171[/snapback]

 

I nord har vi ihvertfall det lyst HELE døgnet om sommeren!

5090606[/snapback]

 

Haha, dere har mongosol!

 

Lol @ nordlendinger.

5091240[/snapback]

Haha dere har mongokultur

Lol @ Sørlendinger :p

 

 

 

Har jo vært "avslørt" før at jeg bor i bærum phax..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...