Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ufrivillig er visst ikke lov, sier min mor.. Men hun har bare sovende advokatbevilling eller noe... :p

5089819[/snapback]

Ikke så lenge du har skrevet under på kontrakt at det er greit. :)

5089832[/snapback]

Det er noe med personvernet der - SATS hadde tidligere hatt det i kontraktene, men fjernet det pga. lovverket..

 

Synes forsåvidt ikke det gjør noe.

Lenke til kommentar

Kan man teste testosteronnivået? Fantastisk, det må jeg prøve! Om det er mulig slår jeg ut negativt på skalaen.

 

Forresten, jeg slår samtlige her i å være passivt støttemedlem på SATS; jeg medlem i 12 måneder og var på treningssenteret én enkelt gang, da jeg skulle ha en introduksjonstime med min personlige trener (som senere sendte meg hauger av SMSer og lurte på hvordan det gikk med treningen...).

Lenke til kommentar
Kan man teste testosteronnivået? Fantastisk, det må jeg prøve! Om det er mulig slår jeg ut negativt på skalaen.

 

Forresten, jeg slår samtlige her i å være passivt støttemedlem på SATS; jeg medlem i 12 måneder og var på treningssenteret én enkelt gang, da jeg skulle ha en introduksjonstime med min personlige trener (som senere sendte meg hauger av SMSer  og lurte på hvordan det gikk med treningen...).

5089847[/snapback]

 

Jeg har testet litt av hvert på forskjellige metoder...

 

Støttemedlemmer kan da vel ikke være passive? Jeg skal ha time med hun personlige trenerdamen igjen på torsdag jeg... Men nå er visst min "treningskamerat" på vei. Jeg får vel nesten stikke... Jeg kommer til å være stiv og støl resten av uken... Menmen, er vel sundt.

Lenke til kommentar
Yay, har 3 sår i ansiktet mitt :)

Ble slått til av en fyr som var større enn meg med en svær føkking lommelykt, brillene føyk av og ble bøyd til det ugjennkjennlige.

 

Jeg slo til han så hardt jeg kunne, også sprang han rundt og skreik "AU FAEN" mens han blødde neseblod. Jeg er tøff! :fun:

5087278[/snapback]

Hva faen?!? :ohmy: Herregud for en gjeng :roll:

Var han/du full eller? Og hvorfor slo han deg? Herregud, det er jo nesten ikke troverdig....

5087618[/snapback]

Tror han var litt bedugget :innocent:

Desverre så var han bare litt hoven i dag :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...