MrLeftfield Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hvorfor er du ikke på MSN, MrL? fordi skolen er slemm og stenger MSN og jeg er lærling her, og har faktisk ikke axx til brannmuren. Lè WTF Edit: skjera, tonio? noe nytt på HP boarden? lenge siden jeg har vært der. Endret 30. mai 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Norskeksamen vel overstått. Har en god følelse, det gikk bedre enn jeg trodde. Nå har jeg akkurat tjent 400 kroner på å klippe plenen, rydde noe søppel og bære noen kofferter opp på loftet. Utrolig lettjente penger. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Edit: skjera, tonio? noe nytt på HP boarden? lenge siden jeg har vært der. Er jo bare å gå og se der vettu!=) http://sinfest.net/d/20020625.html Endret 30. mai 2005 av Tonio Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Siden posten min i Bule tråden forsvant på mystisk vis, men vises i mine innlegg så poster jeg det her også. Mottok min nye Dell Inspirion 6000 idag, og har ryddet litt på rommet i annledningen. Nytt søtt oppsett på p00lten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4264890 <-- ZkedaR? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Arg, har aldri gjort en så dårlig tentamen før, noen som har tips om unnskyldninger jeg kan si til mamma? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 vg - futurama, happy happy happy! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Arg, har aldri gjort en så dårlig tentamen før, noen som har tips om unnskyldninger jeg kan si til mamma? Bare se på mamman din med bambiøyne og si: "Jeg er glad i deg jeg, mamma" så ordner resten av seg selv Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Fikk igjen nynorsk tentamen jeg. 3 er greit Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 vg - futurama, happy happy happy! Weee... Me love Futurama Husker den en god Futurama tid for en stund siden, tror det var i en eller annen ferie, jeg satt oppe om natten og så på Futurama, det var tider det! Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv, det har blitt litt mye junk-food i det siste, litt mye Grandiosa... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Arg, har aldri gjort en så dårlig tentamen før, noen som har tips om unnskyldninger jeg kan si til mamma? Bare se på mamman din med bambiøyne og si: "Jeg er glad i deg jeg, mamma" så ordner resten av seg selv Eller bare si "Hold kjæft, ikje min feil eg æ dum!" Bare si du var uheldig eller noe.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Weee... Me love Futurama Husker den en god Futurama tid for en stund siden, tror det var i en eller annen ferie, jeg satt oppe om natten og så på Futurama, det var tider det! Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv, det har blitt litt mye junk-food i det siste, litt mye Grandiosa... ei bondepie som liker futurama, grandiosa, søvnløse netter og kjører traktor! kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Weee... Me love Futurama Husker den en god Futurama tid for en stund siden, tror det var i en eller annen ferie, jeg satt oppe om natten og så på Futurama, det var tider det! Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv, det har blitt litt mye junk-food i det siste, litt mye Grandiosa... ei bondepie som liker futurama, grandiosa, søvnløse netter og kjører traktor! kan det bli bedre? + Svarte traktor støvler. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 + Svarte traktor støvler. Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Norskeksamen vel overstått. Har en god følelse, det gikk bedre enn jeg trodde. Nå har jeg akkurat tjent 400 kroner på å klippe plenen, rydde noe søppel og bære noen kofferter opp på loftet. Utrolig lettjente penger. Hvilken oppgave tok du? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Fikk igjen nynorsk tentamen jeg. 3 er greit Fikk 5'er jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 + Svarte traktor støvler. Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke. *siklepå* Du e jo nordlending! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg hater mattetentamner! Man må alltid øve Jeg orker ikke øve og den er på onsdag.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Har mattetentamen i morra. Åhhh, faen. Jeg hater også å øve. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke. *fantasere om Eline i felleskjøp dressen sin!* --- forresten, nordlenning? trodde du var sørlandsbrud jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg