Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vg - futurama, happy happy happy! :wee:

Weee...

Me love Futurama :love:

Husker den en god Futurama tid for en stund siden, tror det var i en eller annen ferie, jeg satt oppe om natten og så på Futurama, det var tider det! Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv, det har blitt litt mye junk-food i det siste, litt mye Grandiosa...

Lenke til kommentar

Weee...

Me love Futurama :love:

Husker den en god Futurama tid for en stund siden, tror det var i en eller annen ferie, jeg satt oppe om natten og så på Futurama, det var tider det! Jeg begynner å bli litt bekymret for meg selv, det har blitt litt mye junk-food i det siste, litt mye Grandiosa...

ei bondepie som liker futurama, grandiosa, søvnløse netter og kjører traktor! kan det bli bedre? :p

Lenke til kommentar

Weee...

Me love Futurama  :love:

ei bondepie som liker futurama, grandiosa, søvnløse netter og kjører traktor! kan det bli bedre? :p

+ Svarte traktor støvler.

Lenke til kommentar

Er det noen som har sagt at jeg ikke har det? Jeg har faktisk grønn felleskjøpet dress og.. Eller jeg har 2.. En varme dress og en vanlig, tynn. I tillegg har jeg en Valtra dress. Valtra=Traktormerke.

*fantasere om Eline i felleskjøp dressen sin!* :love:

---

forresten, nordlenning? trodde du var sørlandsbrud jeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...