Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen at det skal være så vanskelig å få en wmv film til å bli i avi! Hele historieprosjektet går jo til helvette.. Faen, skulle aldri brukt det stygge windowsprogrammet til å redigere med.

 

Okei, litt mye banning kanskje, beklager ;) Var btw ikke ment som support!

5087143[/snapback]

Du kjenner forumet. Nå får du mye support.

:)

Lenke til kommentar
er jo faen ikke rart med de ringeprisene på det abonnementet deres.. hva med å skaffe dere no billigere? 2,- i minuttet er jo litt vilt..

5086841[/snapback]

 

Ja, det er bare ett av maaange minus ved Netcom. Netcomen min virker jo ikke i utlandet engang. Men kan man gå over til en annen bedrift, f.eks Tele2 også sies det andre abbonnementet mitt med Netcom opp automatisk, eller må jeg ringe Netcom først?

5087042[/snapback]

Du trenger kun å sette i gang en portering - da gir du i praksis Tele2 tillatelse til å flytte nummeret ditt fra NetCom.

Lenke til kommentar
Faen at det skal være så vanskelig å få en wmv film til å bli i avi! Hele historieprosjektet går jo til helvette.. Faen, skulle aldri brukt det stygge windowsprogrammet til å redigere med.

 

Okei, litt mye banning kanskje, beklager ;) Var btw ikke ment som support!

5087143[/snapback]

Sånn går det når man skal få 'hjelp' av evneveike idioter. :)

Lenke til kommentar

Har ikke fått hjelp av noen, er vel det som er problemet mitt. Eller fikk noe hjelp av en som jeg tror er på foruemt som jeg har på msn. Rettere sagt fikk jeg et tips om konvertering, så la jeg til fem minutter med svart skjerm etter filmen siden gratisprogrammer bare konverterer opp til 70% av filmen. Så skal jeg se hvordan det går. Hadde bestemt meg for å klare det selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...