Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette: Trenger oversettingshjelp!

5086788[/snapback]

 

Da spør du nok feil person..

Synd du ikke har V.I.P. msn'en min da :) Sitter på den nå siden jeg redigerer litt på en film vi skal vise på skolen imorgen. Men stikker fra dataen nå uansett, og er ikke interresert i å gjøre leksene dine. Bare så du vet det ;) Er fortskjell på å gjøre og å hjelpe :)

5086801[/snapback]

 

!?!?

 

Og du kaller meg for helten din. Har ikke engang V.I.P-MSN.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal poste det, men er det noen som syntes at Neptun_ skulle bli bannet en måned pga. den linken han postet?

****** bannet han nettopp, noe jeg syntes er feil, siden Tonio og mange andre har lagt ut flere stygge linker uten ban...

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
er jo faen ikke rart med de ringeprisene på det abonnementet deres.. hva med å skaffe dere no billigere? 2,- i minuttet er jo litt vilt..

5086841[/snapback]

 

Ja, det er bare ett av maaange minus ved Netcom. Netcomen min virker jo ikke i utlandet engang. Men kan man gå over til en annen bedrift, f.eks Tele2 også sies det andre abbonnementet mitt med Netcom opp automatisk, eller må jeg ringe Netcom først?

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg skal poste det, men er det noen som syntes at Neptun_ skulle bli bannet en måned pga. den linken han postet?

****** bannet han nettopp, noe jeg syntes er feil, siden Tonio og mange andre har lagt ut flere stygge linker uten ban...

5086988[/snapback]

Quoter meg selv. Synes dette nesten er alvorlig, forskjellsbehandling. :p

Lenke til kommentar
Ja, det er bare ett av maaange minus ved Netcom. Netcomen min virker jo ikke i utlandet engang. Men kan man gå over til en annen bedrift, f.eks Tele2 også sies det andre abbonnementet mitt med Netcom opp automatisk, eller må jeg ringe Netcom først?

5087042[/snapback]

 

ja hvis du skal ha samme nr så blir det vel sagt opp automatisk det der. er fornøyd med chess knockout jeg forresten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...