Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette: Trenger oversettingshjelp!

5086788[/snapback]

 

Da spør du nok feil person..

Synd du ikke har V.I.P. msn'en min da :) Sitter på den nå siden jeg redigerer litt på en film vi skal vise på skolen imorgen. Men stikker fra dataen nå uansett, og er ikke interresert i å gjøre leksene dine. Bare så du vet det ;) Er fortskjell på å gjøre og å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Anette: Trenger oversettingshjelp!

5086788[/snapback]

 

Da spør du nok feil person..

Synd du ikke har V.I.P. msn'en min da :) Sitter på den nå siden jeg redigerer litt på en film vi skal vise på skolen imorgen. Men stikker fra dataen nå uansett, og er ikke interresert i å gjøre leksene dine. Bare så du vet det ;) Er fortskjell på å gjøre og å hjelpe :)

5086801[/snapback]

Uff og huff! Er oversetting FRA nynorsk denne gangen... Hihi. Går nok bra uten også.

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke kjøpt et kontantkort siden jeg fikk Yountalk. :wee:

5086752[/snapback]

Uff, det må jeg. De 200 er borte på maks fire dager. :(

5086757[/snapback]

Wtf?

5086803[/snapback]

 

Psst.. Jeg tror hun sa "De 200 er borte på maks fire dager." ;)

5086810[/snapback]

Igjen. HVORDAN I HÆLVETE KAN EN BRUKE SÅ MYE PÅ 4 DAGER?
Lenke til kommentar
Anette: Trenger oversettingshjelp!

5086788[/snapback]

 

Da spør du nok feil person..

Synd du ikke har V.I.P. msn'en min da :) Sitter på den nå siden jeg redigerer litt på en film vi skal vise på skolen imorgen. Men stikker fra dataen nå uansett, og er ikke interresert i å gjøre leksene dine. Bare så du vet det ;) Er fortskjell på å gjøre og å hjelpe :)

5086801[/snapback]

Uff og huff! Er oversetting FRA nynorsk denne gangen... Hihi. Går nok bra uten også.

5086807[/snapback]

 

Husker jeg fant en "nynorsk to bokmål translator" og omvendt, for en stund siden. :p

Lenke til kommentar
Jeg slår vist damer jeg..jeg er utro mot de er sammen med. jeg røyker vist hasj hver dag..og tar med ei kasse øl hver dag til grotta...

5086449[/snapback]

Hvor har du så disse merkverdige påstandene fra? :hmm:

 

Får det liksom ikke helt til å stemme :)

5086712[/snapback]

Neieh...jungeltelegrafen slår tilbake på alle de som er "unormal"..

At jeg røyker er vel logisk siden min bror har vært innom den der...meneh...jah...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...