Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Får ikke kaste egg jeg :( mamma sier det blir så grisete, of får alldri opp egget i hellene på gården vår.

Spyler de ned med vann og dynker de i hagan ellerno jeg :3

5085814[/snapback]

Ja, du får holde fast i dem alle som en, og klinke de inn i hverandre, så bære de bort til hagen og spyle de ned. :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mens det du EGENTLIG gjør er å sitte nede på gutterommet og være tøffing på internett, mens mamma lager middag til deg. Du er skikkelig tøff hvis du kaster vann på småunger altså. Kjempe.

5085887[/snapback]

Vil du jeg skal filme det om det kommer drittunger hit? :)

Lenke til kommentar
Sort vs Champagne: Sort skinn blir brutalt varmt om sommeren, det gjør ikke champagne. Man ser også enkelte flekker lettere på sort enn på champagne tror jeg, men det kommer litt an på skinnet.

5085763[/snapback]

men jokke har vifter i setene sine.

5085790[/snapback]

Jeg synes bare det at sort ser så "kaldt" ut liksom...

Lenke til kommentar
Mens det du EGENTLIG gjør er å sitte nede på gutterommet og være tøffing på internett, mens mamma lager middag til deg. Du er skikkelig tøff hvis du kaster vann på småunger altså. Kjempe.

5085887[/snapback]

5085947[/snapback]

Jeg vil!

Lenke til kommentar

5085887[/snapback]

5085947[/snapback]

Ja, da blir du enda tøffere

Lenke til kommentar

5085887[/snapback]

5085947[/snapback]

Ja, da blir du enda tøffere

5085973[/snapback]

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...