Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de av dere som ikke forstod er jeg veldig fornøyd med en bil, selvom den ikke har champagneskinn...

5085671[/snapback]

 

nei du det var litt vanskelig og forstå faktisk. lyste ikke akkurat noe glede i di innleggene dine.. hadde jeg vært far din og hørt at du klaget over interiøret på bilen som jeg hadde kjøpt til deg for et par hundretusen så sku jeg faen meg ha solgt bilen tvert å latt deg kjøpe din deg din egen bil for egne penger..

Lenke til kommentar
For de av dere som ikke forstod er jeg veldig fornøyd med en bil, selvom den ikke har champagneskinn...

5085671[/snapback]

 

nei du det var litt vanskelig og forstå faktisk. lyste ikke akkurat noe glede i di innleggene dine.. hadde jeg vært far din og hørt at du klaget over interiøret på bilen som jeg hadde kjøpt til deg for et par hundretusen så sku jeg faen meg ha solgt bilen tvert å latt deg kjøpe din deg din egen bil for egne penger..

5085685[/snapback]

Det er i utgangspunktet familiens bil... (Og hva som er så mye bedre at jeg øvelseskjører i den og ikke i stasjonsvognen vet ikke helt jeg... (For den slipper ikke pappa meg til i...))

 

Mamma har strøket noe slikt som åtte ganger på føreprøven, og har derfor hverken bil eller førerkort..

Lenke til kommentar

Lillesøster strøk 9 ganger på teorieksamen til førerkort. Så fikk hun ikke gå opp flere ganger før en viss tid er gått.

Fatter ikke hvordan hun "greide" det, hun var like skuffet hver gang hun kom hjem, sa hun hadde lest og pugget, og det var alltid 1 feil for mye. Ikke er det gratis å gå opp pånytt heller.

 

Nå driter hu i hele billappen og tar snøscooterlappen istedet. Hun bor på Svalbard så da er det mere naturlig :)

 

Forresten, en fyr i USA ble arrestert ifjor for å ha jaget unger med hagle på Halloween. Ungene ble selvsagt livredde og sprang hjem til foreldrene og klagde på gærningen. Han mente det som "en spøk", men ble like godt bura inne. Så ikke ta helt av med å ødelegge for småungene. Det er sikkert morsomt for dere, men ikke for de små ungene som ikke har den samme kynismen og ironien som oss. De driter vel i om det er en amerikansk skikk som har invadert handelsstanden i Norge, de vil bare ha gratis godteri. Så se det LITT fra barnas side også, og ikke kast egg på første 8-åring i kostyme du ser.

Lenke til kommentar
Forresten, en fyr i USA ble arrestert ifjor for å ha jaget unger med hagle på Halloween. Ungene ble selvsagt livredde og sprang hjem til foreldrene og klagde på gærningen. Han mente det som "en spøk", men ble like godt bura inne. Så ikke ta helt av med å ødelegge for småungene. Det er sikkert morsomt for dere, men ikke for de små ungene som ikke har den samme kynismen og ironien som oss. De driter vel i om det er en amerikansk skikk som har invadert handelsstanden i Norge, de vil bare ha gratis godteri. Så se det LITT fra barnas side også, og ikke kast egg på første 8-åring i kostyme du ser.

5085755[/snapback]

 

Jeg ser det fra barnas side. Jeg er jo bare barnet selv.

Alikavel har jeg ironien du snakker om. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...