Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha Saab 9-3 Aero Cab... Det eneste er at den ikke har champagne-skinn. Den ahr sånt sort... Jeg vil ha champagne....

5085523[/snapback]

 

kjekt med rik pappa ja! :)

 

men synes det er forkastelig at han ikke tilfredstiller dine krav om champagneskinn. det er jo noe enhver 18åring burde ha i sin første bil. vi lever jo ikke i no jævla u-land heller da!

Lenke til kommentar

Jeg satser på å få mer "egen" bil til attenårsdagen, da er jo søster klar til å øvelseskjøre... Og pappa har sikkert tenkt å bruke 9-3'en litt han også...

 

I USA har firmaet til pappa en TT... Cab den også (Men den skal jeg ikke skylle på pappa for, den står der fra den forrige eieren). Men den har også sort skinn... JEG VIL HA CHAMPAGNESKINN! :realmad:

Lenke til kommentar
Jeg satser på å få mer "egen" bil til attenårsdagen, da er jo søster klar til å øvelseskjøre... Og pappa har sikkert tenkt å bruke 9-3'en litt han også...

 

I USA har firmaet til pappa en TT... Cab den også (Men den skal jeg ikke skylle på pappa for, den står der fra den forrige eieren). Men den har også sort skinn... JEG VIL HA CHAMPAGNESKINN! :realmad:

5085564[/snapback]

 

 

9-3'en er dessuten to år gammel, kjøpes av en venn av pappa... Nesten ikke kjørt.

5085569[/snapback]

 

du må være den mest utakknemlige lille drittungen jeg har vært borti.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...