Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 mja...men det er vel det lureste...du veit jo at dei aller fleste skillsmisser er det kvinner som står for då, men det gjelder å fordele makta liksom Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Ohnoes! Jeg er avslørt! Moren min spurte akuratt om jeg hadde tatt vaselinen fra baderomsskapet. den suxxer så kjempemasse Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Stefan says:hvorfor har din mor vaselin? Fredrik says: Hehe, ikke til det vi skulle tro. Fredrik says: Det er vel bra mot tørre lepper elns Stefan says: tørre "lepper" var faktisk akkurat det trodde det skulle brukes mot hyyyyyyyyyyyyyyyl *dø av latter* Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 * drør av latter, våkner opp frå dei døde og dør igjenn * ahahahahah Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Gratulerer med dagen JoachimR Åff tu skul. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 mja...men det er vel det lureste...du veit jo at dei aller fleste skillsmisser er det kvinner som står for då, men det gjelder å fordele makta liksom Vel, det er pga DE er som oftest de om er utro Jeg skulle sove, men får man sove? Neida...selvsagt ikke Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 mja...men det er vel det lureste...du veit jo at dei aller fleste skillsmisser er det kvinner som står for då, men det gjelder å fordele makta liksom Vel, det er pga DE er som oftest de om er utro Jeg skulle sove, men får man sove? Neida...selvsagt ikke jau...det var kjipt for deg^^ ta deg ein kaffi i stadenfor Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Hallo folk. Savnet meg? Har ikke vært her på en stund pga dataproblemer. Nå kommer jeg ikke til å være hjemme en uke, så dere må nok savne meg vidre. Skal først til Sjoa og rafte, så skal jeg se på filmer i 48 timer. Det blir coz. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Bah, tentamen overstått, blir en 1'er. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Dette må være den slappeste dagen ever.. Slappe fag, slappe lærere å en generelt slapp holdning. Ingen av de jeg henger sammen med er på skolen, å det er under halvparten av klassen som er på skolen. Trøtt som faen er jeg å, etter 4 timers søvn i natt. Look at the brigthside: Vi kom ikke opp i noe skriftlig eksamen, hoowee! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Oh, slum dag i dag, ja! Vi har ikke gjort NOE fornuftig hittil, og slik fortsetter det sannsynligvis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Herregud, vi har prosjekt (muntlig prøveeksamen) i engelsk... Har om "peace and understanding in the world", og har ikke peiling på hva vi skal gjøre Noen som har ideer? Stikkord er kjente personer, historiske hendelser og organisasjoner/bevegelser. Er forsåvidt på gruppe med den peneste jenta i klassen ^^ Herr Brun Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ehehe. GetTogether er avlyst. :/ Eller utsatt... Endret 30. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Ehehe. GetTogether er avlyst. :/ Eller utsatt... Hva var det jeg sa? Lørenskog er ikke verdens midtpunkt!! Gratulerer med dagen JoachimR Takk! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ehehe. GetTogether er avlyst. :/ Eller utsatt... Hva var det jeg sa? Lørenskog er ikke verdens midtpunkt!! Joda, men tror ikke det var akkurat det det gikk på. Lørenskoghallen er en 10 minutters kjøretur fra Oslo. Var nok litt dårlig reklamering vil jeg tro. Gratulerer med dagen forresten. Endret 30. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Grattis JoachimR Mmmmm.. Skolebrød.. Jeg lurer på hvor mange jeg kan stappe i meg av det jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Idag bestemte mamma seg for å pusse opp kjøkkenet...det er jo bare 3 år gammelt!!....stakar meg *gå å jobbe* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) *ringe Media Distrubisjon (søke jobb i VG)* Ønsk meg lykke til edit: liek OMG! På fredag ringte jeg og da sa han at jeg måtte ringe på mandag (idag) istedenfor fordi han som var i mitt området var på jobb da. Så ringer jeg nå så får jeg en svarer om at jeg må søke på www.md.no! Men det har jeg jo gjort for 1.mnd siden men jeg fikk ikke noe svar Endret 30. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Lykke til. Lurer på når jeg får vite mer om fastjobb med Aftenposten Aften. o_0 Argh, jeg kjenner til det, Stish. Media distrubisjon surrer så jævlig. Edit: Leif Endret 30. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) *Kjempe-trøtt!* (Ja, vet det er orddelingsfeil ) Du klarer ikke holde deg unna du heller ser jeg, fredrikrb? Jeg er ferdig med 6 av 18 kapitler i matten Skulle ønske denne pinen var over snart... Men det er bare 4 dager igjen nå. EDIT: Gratulerer med dagen, JoachimR! Endret 30. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg