Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en net send * hallo en gang tidlig på gymnaset. Ikke populært hos tysklæreren min som hadde time inne i datalabben akkurat da. Hun het faktisk Helga!! Er det mulig? "Ohh Helga, ich habe eine Gummi in main Tache" :ermm: Ned med tysk, glad krigen gikk den veien den gikk!

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Hvorfor kjører forumklokka på feil tidssone? Må jo velge GMT og ikke GMT+1 for å få riktig klokke her.

5078648[/snapback]

Fordi det bare er slik. Er bare å endere det på kontrollpanelet ditt.

Nå skjønte jeg mindre. Klokka skal visst stå på gmt+1 likevel. Jaja. Funker i alle fall, det som er det viktigste.

Lenke til kommentar
B| Real! Er det no fart på Sortland i kveld?

5078665[/snapback]

Haha!

Der har vi fyren ja :wee:

 

 

Neieh...er rimelig jævla dødt...va på jobb i hele kveld men det så ut som det var ok uteliv denne helga i allefall :)

 

Står til der da?

5078667[/snapback]

 

Vel, i kveld er jeg bare full og slem :p

Ikke så mye som skjer her utenom studiene + pass av lillemann. Slik går nu dagan!

Lenke til kommentar
Vel, i kveld er jeg bare full og slem  :p 

Ikke så mye som skjer her utenom studiene + pass av lillemann. Slik går nu dagan!

5078672[/snapback]

Men fy da, man oppfører seg vel bra da? ;)

Jeh...jobb..fylla en gang i blandt...sånn går dagene :)

Nå skjønte jeg mindre. Klokka skal visst stå på gmt+1 likevel. Jaja. Funker i alle fall, det som er det viktigste.

5078666[/snapback]

Her har du forklaringa...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Nå skjønte jeg mindre. Klokka skal visst stå på gmt+1 likevel. Jaja. Funker i alle fall, det som er det viktigste.

5078666[/snapback]

Her har du forklaringa...

5078673[/snapback]

Nei egentlig ikke, den skifta mellom 04:30 og 05:30 med den knappen. Men det er ikke så farlig, sikkert noe innstillinger her som var gale her likevel. Ikke noe vits å forsøple tråden noe mer med det der nå.

Lenke til kommentar
Vel, i kveld er jeg bare full og slem  :p 

Ikke så mye som skjer her utenom studiene + pass av lillemann. Slik går nu dagan!

5078672[/snapback]

Men fy da, man oppfører seg vel bra da? ;)

Jeh...jobb..fylla en gang i blandt...sånn går dagene :)

5078673[/snapback]

 

 

Ikke frykt, jeg tar det med ro! Det eneste jeg gjorde i kveld var å stikke en sigarett inn i kjeften på det gresskaret som naboen hadde ute i gangen her! :p Jeg syntes det så mye tøfere ut med en sigg i munnviken.. hehe

Kult utskjert gresskar btw.

Lenke til kommentar

Hadde det veldig fint igår. Drakk sammen med to av bestekameratene mine. Så dro jeg hjem idag. Han ene kameraten min skulle drikke med noen andre i kveld, han andre skulle være sammen med dama. MrLeftfield skulle ronke, og den fjerde er også sammen med dama.

 

Kjipt å plutselig bli alene. Vurderer å få meg en roomie. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...