Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen en god idé til en amatørfilm som går ann å gjennomføre på lavbudsjett? :dontgetit:

Er helt tom for idéer... Trenger hjelp! :dontgetit:

5078256[/snapback]

Hva har du i tankene da? Drama, action eller bare hva som helst?

 

Er det tidsfrist? Hva er det til?

5078264[/snapback]

 

Samme egentlig :hmm: Har egentlig veldig lyst til å lage en actionfilm da, men da må det være kvalitet over selve historien :ermm:

 

Men bare det er en god historie, så vil jeg lage den :D

 

Tenkte mest på å lage den ferdig til UKM, så jeg har ikke all verdens tid :p

Lenke til kommentar

Jeg ringte opplysningen, stod på Oslo S og skulle ha hjelp til å finne et "respektabelt sushisted". Damen brukte fem minutter på å gi opp, og blandt anent mumle "Trykk ikon for å velge restaurant" "Vet du hva et ikon er?" spurte hun meg... Hurra...

 

Vel, det var 1880, og ikke B|Reals arbeidsgiver, men likevel. Takk for at de skal hjelpe meg med alt da..

Lenke til kommentar
B|Real: Husker at jeg og noen venner av meg var på sørlandet. En av oss fikk skulderen ut av ledd, Vi ringte opplysningen som ikke greide og finne en lege. Vi ringte faren til en av oss som sa vi bare skulle ringe 113. De fikset det med en gang.

5078333[/snapback]

Hadde gitt deg nr til nærmeste legevakt. De kan ordne det for deg OG gi deg et nr til en lege som er i nærheten av deg.

Hvis du ikke liker servicen på 1881 så ring 1880 da-

 

 

 

 

 

Har fan meg blitt annklaget for utroskap i kveld jeg...mens jeg var i militæret.

Jeg blir så forbannet på idioter som setter ut slike rykter.

Jeg synker fan ALDRI så jævla lavt at jeg er utro for fan!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...