Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nattedyr jeg også.. står nesten aldri opp før 1800.. Litt frustrerende til tider, blir lett litt usosialt mtp skolegang o.l.

 

Prøver forøvrig å lese på eksamen jeg også nå, men har så lite disiplin at jeg blir bare å surfe på nettet istedetfor :ermm: , vurderer sterk å droppe ut av universitetet, får bare drittkarakterer uansett, og jobbe et år og kjøre høyskole fra neste høst... Virker som om det er litt mer fastere former der..

 

Noen som har gode tips til noe audiovisuelt jeg bør skaffe meg?, jeg kjeder meg :(

Lenke til kommentar

står opp klokken 6 på kvelden..? :ohmy:

 

 

jeg som synes jeg er ille når jeg står opp i 1-2 tia.. og det er jo bare i sånne ekstrem perioder som de siste ukene.. (ok snart månendene)

 

nei liker egentlig og komme meg opp litt tidlig og få med meg dagen. problemet er jo bare at jeg er så veldig glad i og sitte oppe om natta også! :green:

 

men nei, nå skal jeg kaste meg i senga igjen og se tv til jeg sovner!

cheers mates!

Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg er glad i å sitte lenge oppe jeg også, de gangene jeg dukker opp på forelesing er det som oftest fordi jeg ikke har lagt meg enda :D

 

Men men, blir forandringer i ferien har jo fått meg kongejobb på rimi nå :cry: , hater å jobbe der... Men må men så må man... Blir tungt å stå opp... Så om noen handler på Rimi på Bømlo i sommer, se etter den sure kassamannen ;)

 

Jeg tror egentli jeg har verdens mest urytmiske liv igrunn, noen netter/døgn sover jeg ikke mens andre sover jeg gjerne 16timer... Er dette sundt forresten?? Tror jeg må bli kunstner eller noe, så har jeg en unnskyldning liksom ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...