PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Nødhjelpen har ikke gått førstehjelpskurs! Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 joda, men du var allerede så besatt at jeg blir nødt og ringe exorcisten for og redde deg ut av dette! *kose på deilige logitech ultra x'n min* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal prøve det ihvertfall... Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 nattmat konsumert. jeg er sånn et nattedyr altså! noen kvinnedyr som vil komme og klø meg litt bak øret mens vi ser en film eller to? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg ser på rock star, og spiser en uke gamle hveteboller. Tror ejg skal lage sammen noen tacos i løpet av natten... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Da er det oss Hardcore igjen Phax Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Ajaj, må legge meg så jeg kan bli pro på binomisk og hypergeometrisk sannsynlighet i morgen. Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Ajaj, må legge meg så jeg kan bli pro på binomisk og hypergeometrisk sannsynlighet i morgen. Gleder meg til jeg er ferdig med eksamen. Uff ikke nevn eksamen da.. jaja lykke til! Edit essoburger.... Endret 30. mai 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Nattedyr jeg også.. står nesten aldri opp før 1800.. Litt frustrerende til tider, blir lett litt usosialt mtp skolegang o.l. Prøver forøvrig å lese på eksamen jeg også nå, men har så lite disiplin at jeg blir bare å surfe på nettet istedetfor , vurderer sterk å droppe ut av universitetet, får bare drittkarakterer uansett, og jobbe et år og kjøre høyskole fra neste høst... Virker som om det er litt mer fastere former der.. Noen som har gode tips til noe audiovisuelt jeg bør skaffe meg?, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 står opp klokken 6 på kvelden..? jeg som synes jeg er ille når jeg står opp i 1-2 tia.. og det er jo bare i sånne ekstrem perioder som de siste ukene.. (ok snart månendene) nei liker egentlig og komme meg opp litt tidlig og få med meg dagen. problemet er jo bare at jeg er så veldig glad i og sitte oppe om natta også! men nei, nå skal jeg kaste meg i senga igjen og se tv til jeg sovner! cheers mates! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Tror ejg gir opp å komme meg i seng... Mamma forlanger visst to timers hjelp til å rydde kjøkkenkottet i morgen.. Og jeg ba om å bli vekket klokken ni... Hva var det jeg drev med?! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Hehe, ja jeg er glad i å sitte lenge oppe jeg også, de gangene jeg dukker opp på forelesing er det som oftest fordi jeg ikke har lagt meg enda Men men, blir forandringer i ferien har jo fått meg kongejobb på rimi nå , hater å jobbe der... Men må men så må man... Blir tungt å stå opp... Så om noen handler på Rimi på Bømlo i sommer, se etter den sure kassamannen Jeg tror egentli jeg har verdens mest urytmiske liv igrunn, noen netter/døgn sover jeg ikke mens andre sover jeg gjerne 16timer... Er dette sundt forresten?? Tror jeg må bli kunstner eller noe, så har jeg en unnskyldning liksom Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Så feil på klokke Så jeg stod opp 06.00 istede for 07.00 også var jeg våken rundt fem... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Guuuud mårning! engelsktentamen etterpå.. YES! Da slipper jeg tidlig hjem edit: smileyfeil Endret 30. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg tror jeg går og legger meg. Begynner ikke på jobb før kl 1500 Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 det er bra...då er det jo ingen grunn til å sløse vekk verdifull tid her:D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Vel, madammen klarte selvsagt og logge på i samme øyeblikk som jeg skulle skru av og nå sitter jeg her lys våken Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 hmm..jaja, då er det vel ingenting anna å gjere enn å adlyde. kvinnen har vel alltid siste ordet:D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, er det man lar de tror at de har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg