Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritt nett *slå telenor med et stålrør*

 

Klassen vår arrangerte nattcup natt til i dag. Min far var vakt fra 3-5, en fyr som fant ut han skulle dømme i fylla (han var ikke på dommerlisten.) Slo til faren min når han kastet han ut. Han traff ikke bra, så det eneste som skjedde var at far min blødde litt neseblod.

 

Skal passe en katt denne uka jeg :)

Lenke til kommentar
Fikk denne på msn av en som likte den veldig godt:

 

It's wise to remember how easily this wonderful technology can be misused, sometimes unintentionally, with serious consequences. Consider the case of the Illinois man who left the snow-filled streets of Chicago for a vacation in Florida. His wife was on a business trip and was planning to meet him there the next day. When he reached his hotel, he decided to send his wife a quicke-mail. Unable to find the scrap of paper on which he had written her e-mail address, he did his best to type it in from memory.

 

Unfortunately, he missed one letter, and his note was directed instead to an elderly preacher's wife, whose husband had passed away only the day before. When the grieving widow checked her e-mail, she look one look at the monitor, let out a piercing scream, and fell to the floor in a deadfaint.

 

At the sound, her family rushed into the room and saw this note on the screen: Dearest Wife, Just got checked in. Everything prepared for your arrival tomorrow.

 

PS. Sure is hot down here

 

Men var den så god da :nei:

5077501[/snapback]

Norsk versjon.

 

Jeg sliter for øyeblikket... Hvorfor gjør jeg ikke lekser!?!?!

Lenke til kommentar

...Nynorsk stil om Polen/Tyskland til Tirsdag (vi har fått noen spørsmål som vi skal svare på i stilen, eller "bake inn i stilen" som læreren sier.

Engelsk stil til mandag 2-4 sider.

KRL -prosjekt til Tirsdag. Bæh! Var så vidt vi klarte å få flyttet de to prøvene vi egentlig skulle hatt de dagene også.

 

EDIT: Skulle begynt tidligere..

EDIT2: Men vi har ikke akkurat fått så lang tid på oss heller.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Memo to self: Ikke dra på shopping-/bytur av uviss lengde med nye sko, det har en tendens til å bli en usannsynlig vond affære, med gnagsår av de sjeldne. Har hatt par sko stående ubrukte helt siden jeg flyttet til Bergen, tenkte jeg fikk prøve de i dag, var nesten for ille å bare skulle la de stå stort lengre, ikke et godt valg.

Lenke til kommentar
Memo to self: Ikke dra på shopping-/bytur av uviss lengde med nye sko, det har en tendens til å bli en usannsynlig vond affære, med gnagsår av de sjeldne. Har hatt par sko stående ubrukte helt siden jeg flyttet til Bergen, tenkte jeg fikk prøve de i dag, var nesten for ille å bare skulle la de stå stort lengre, ikke et godt valg.

5077575[/snapback]

 

eller bare kjøpe sko som passer foten din da. ;)

Lenke til kommentar

phax: De sitter så bra som noe annet enn skreddersydde sko kan sitte, men med klassiske skinnsko tar det alltid litt tid å få «gått de inn», bruker de bare en gang til, så er de perfekte. Hvis jeg ikke husker feil kjøpte jeg disse skoene på salg til halv pris, kostet vel bare ca 1000,-, så det kan ikke akkurat sammenlignes med skreddersydde i pris, men kvaliteten er forunderlig god.

Lenke til kommentar
Men lan skal det bli her også, for alle jeg har møtt fra hadeland her nå :love:

5077652[/snapback]

Jeg har ikke møtt Neptun_ og STP ennå, men det skal nok fikses.

 

EDIT: Hvorfor er det bare vi som skriver?

We got the power! Moahaha! :evil:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Memo to self: Ikke dra på shopping-/bytur av uviss lengde med nye sko, det har en tendens til å bli en usannsynlig vond affære, med gnagsår av de sjeldne. Har hatt par sko stående ubrukte helt siden jeg flyttet til Bergen, tenkte jeg fikk prøve de i dag, var nesten for ille å bare skulle la de stå stort lengre, ikke et godt valg.

5077575[/snapback]

Husker jeg fikk det for meg at jeg skulle gå til skolen i nye sko. Ingen god ide, underkant av fire kiloemter med mye rart terreng - søker røde av blod i det jeg innfinner meg på skolen et minutt før andre ring...

 

Nye sko er skumle!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...