Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Ohnoes! Jeg er avslørt! Moren min spurte akuratt om jeg hadde tatt vaselinen fra baderomsskapet. Spørsmålet er vel egentlig hva din mor skulle med vaselin kl 23... Like greit å legge seg nå, før dunkingen starter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Steffy, lol! Kanskje et greit spørsmål, ja. *skru opp volumet på Dire Straits - Sultans of swing* Endret 29. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Stefan says: hvorfor har din mor vaselin? Fredrik says: Hehe, ikke til det vi skulle tro. Fredrik says: Det er vel bra mot tørre lepper elns Stefan says: tørre "lepper" var faktisk akkurat det trodde det skulle brukes mot Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Det bedrøver meg å tenke på alt det morsomme som blir sagt rundt på msn, som ikke kommer på forumet Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 ARG! Har vært svulten helt siden lørdags morgen. Jeg blir bare ikke mett, epler hjelper litt, men ikke lenge Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Bare spis masse mat. Er ikke stort verre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 XXX sier: er det skole resten av uka å hva kom vi opp i?? Fredrik sier: vet du ikke hva vi kom opp i? XXX sier: hva kom vi opp i har vært i danmark Fredrik sier: vi kom opp i norsk tegnsetting. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Pokker....må skrive noen sider om passiv og aktiv solvarme til imorgen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Har sittet i et kvarter nå og sett på denne animasjonen. Fikser finten brukbart, ikke like bra, men den funker. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Finner mye fett på QXL om dagen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 God natt. Engelsktentame i morgen hehe, har èn vanlig skoledag denne uka; Mandag, engelsktentamen Tirsdag, vanlig skoledag (to timer fag) Onsdag, mattetentamen Torsdag, idretsdag Fredag, nynorsktentamen Uka etter er det arbeidsuke, deretter er det 4 tulledager på skolen. (sommerferie) digger slutten av skoleåret! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Har sittet i et kvarter nå og sett på denne animasjonen. Fikser finten brukbart, ikke like bra, men den funker. <3 klarer den sånn ca. jeg også, men ikke med venstre fot ... Endret 29. mai 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Finner mye fett på QXL om dagen. *kjøpe* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Pågrunn av klaging fra samboer vil jeg selge luftgitaren min. Den er svært fin med unntak av en ripe på baksiden. Det følger med en luftforsterker med luftfuzzboks og en luftmappe med forskjellige sanger med luftgrep. Varens stand: Som ny Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Ingen med personlige shoppere hos Datakjeden? Jeg må vite hvor jeg skal spørre, og hvem jeg skal spørre etter, når jeg er der i morgen!!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 I'm missing you already! Be stronge honney! Nå lurer jeg på om jeg skal ta av meg bunaden.. Neh, behold den på så går vi og hopper i høyet! Fredrik: Jeg elsker deg I'm watching you freddy.. Men nå skal jeg legge meg.. Regner med at du kommer en gang i natt, phax? On my way love! ---- Stefan says:hvorfor har din mor vaselin? Fredrik says: Hehe, ikke til det vi skulle tro. Fredrik says: Det er vel bra mot tørre lepper elns Stefan says: tørre "lepper" var faktisk akkurat det trodde det skulle brukes mot :!: Takker SteffyBoy, fredrikrb og fredrikrbs mor for dagens latter! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Teh funnay! :!: --- Jeg legger meg, jeg. Kjøring er slitsomt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 Noen som vil hjelpe meg med tastatur og mus-valg? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4261175 Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2005 nødhjelpen har ankommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg