Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

å ignorere brukere er et virkelig skremmende virkemiddel :----o

5072923[/snapback]

Jeg gleder meg til alle ignorerer meg, og jeg kan si akkurat hva jeg vil, uten å bli straffet. Jeg kan skrive de mest idiotiske, fornærmende, latterligste, minst gjennomtenkte innleggene, og selv om jeg bryter alle retningslinjene, så får det ikke følger. Det blir som å være moderator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
president! :w00t:

5072904[/snapback]

 

:dontgetit:

5072940[/snapback]

 

One appointed or elected to preside over an organized body of people, such as an assembly or meeting.

Abbr. Pres.

The chief executive of a republic.

President The chief executive of the United States, serving as both chief of state and chief political executive.

The chief officer of a branch of government, corporation, board of trustees, university, or similar body.

Lenke til kommentar
å ignorere brukere er et virkelig skremmende virkemiddel :----o

5072923[/snapback]

vel, BUHUHU....

 

Fikk en nettopp der midt under samtalen det kom en svarer og sa "vennligst vær oppmerksom på at samtalen blir avlyttet"

Han ringte fra skult nr, men man lette opp nr...var no IKT-drit fra bergen..

Lenke til kommentar
Midt i, er det lov da?

5072970[/snapback]

Vel, er en del offentlige som avlytter, så ja...

Fikk en nettopp der midt under samtalen det kom en svarer og sa "vennligst vær oppmerksom på at samtalen blir avlyttet"

Han ringte fra skult nr, men man lette opp nr...var no IKT-drit fra bergen..

5072953[/snapback]

Hva slags kommunistgrupper har du rotet deg borti nå da? :---o

5072974[/snapback]

Det kom mitt i så det var nok en prank call kom vi fram til.

Lenke til kommentar
å ignorere brukere er et virkelig skremmende virkemiddel :----o

5072923[/snapback]

Jeg gleder meg til alle ignorerer meg, og jeg kan si akkurat hva jeg vil, uten å bli straffet. Jeg kan skrive de mest idiotiske, fornærmende, latterligste, minst gjennomtenkte innleggene, og selv om jeg bryter alle retningslinjene, så får det ikke følger. Det blir som å være moderator.

5072943[/snapback]

 

Bare at du ikke kan stenge tråder som du ikke liker.

 

EDIT: en skrivefeil der ja!

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar

Hun og han elsker. Han er øverst da hun plutselig begynner å føle rundt på hodet hans. «Hva er det du gjør?», spør han forundret. «Jeg leter etter horn, du elsker nemlig som en djevel», puster hun under ham. Etter en stund forandrer de posisjon så han kommer under og hun ovenpå. Det varer ikke lenge før han begynner å lete etter et eller annet på hodet hennes, så spør hun, «elsker jeg også som en djevel?»

 

- Nei, men du er tung som en ku.

Lenke til kommentar
Hun og han elsker. Han er øverst da hun plutselig begynner å føle rundt på hodet hans. «Hva er det du gjør?», spør han forundret. «Jeg leter etter horn, du elsker nemlig som en djevel», puster hun under ham. Etter en stund forandrer de posisjon så han kommer under og hun ovenpå. Det varer ikke lenge før han begynner å lete etter et eller annet på hodet hennes, så spør hun, «elsker jeg også som en djevel?»

 

- Nei, men du er tung som en ku.

5073024[/snapback]

Præhæhæhæ!

Lenke til kommentar
* Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil.

4140551[/snapback]

 

 

Hmm. "Er så kos." Hvorfor bruker du da -thumbdown-?

Litt rart å tenke på, men det blir min første formatering.

5073053[/snapback]

Feil smily. Skulle være en :thumbup:

 

:)

5073060[/snapback]

 

Uff, det var ikke bra :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...