Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Joda, det er jo en sport.

Men jeg mener å ha lest at sporten ( ikke sikker på om alle typene var sånn da ) startet med at folk ville kunne beskytte seg før i gamletiden.

 

Eller var det kanskje kapoera  :hmm:

Nå surrer jeg litt her :!:

 

Ser vel på kampsport som en vanlig sport ( som feks fotball ) men det er jo selvforsvar også. på en måte :p

5072618[/snapback]

Capoiera er mer dans enn kampsport, er ikke noe kontakt i det hele tatt der.

 

Det starter nok med å kunne forsvare seg litt, men de fleste 'kampsporter' idag er elendig selvforsvar ene og alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, det er jo en sport.

Men jeg mener å ha lest at sporten ( ikke sikker på om alle typene var sånn da ) startet med at folk ville kunne beskytte seg før i gamletiden.

 

Eller var det kanskje kapoera  :hmm:

Nå surrer jeg litt her :!:

 

Ser vel på kampsport som en vanlig sport ( som feks fotball ) men det er jo selvforsvar også. på en måte :p

5072618[/snapback]

Capoiera er mer dans enn kampsport, er ikke noe kontakt i det hele tatt der.

 

Det starter nok med å kunne forsvare seg litt, men de fleste 'kampsporter' idag er elendig selvforsvar ene og alene.

5072632[/snapback]

 

Sant så sant.

 

Jeg gikk på Ju jitsu i 3 år, men driver med parkour, og egentrening i "slossing" for morroskyld nå.

Lenke til kommentar

Vi kan ta en titt på TaeKwonDo.

Tae= fot

Kwon= hånd

Do= kunst (sånn ca, finenr ikke det samme uttrykket i vestlig kultur). Representerer også hodet.

 

Med andre ord, TaeKwonDo betyr kampkunst, hvor man hovedsaklig bruker beina. Og, det komemr helt ann på kampsporten.

 

Du har Shaolin Kung Fu (den gamle, ikke den nye kinesiske propaganda versjonen), som er en ren forsvars teknikk, uten fancy pansy moves. I japan har man også en egen kampsport som er lagd for K1 turneringer og lignende. Det er da en sport, mens Shaolin Kun Fu er en samling kampteknikker.

 

Aikido, som er bygget på samuraienes selvforsvars teknikker, er mer enn blanding. Samme med TaeKwonDo, du har flere deler innenfor. Du kan trene for "kamp", med andre ord kamp for sportstevner, eller selvforsvar, hvor du faktisk lærer å forsvare deg.

Lenke til kommentar
Jeg prøver og holde trangen til å drepe og torturere jenter i ro...

5072621[/snapback]

Du føler ingen trang for å drepe/torturere gutter? Om det er et nei, hvorfor kun jenter?

 

 

Har en rar fyr på besøk her nå, han sitter i senga og sukker over satanmusikken (Som han kaller det) han må høre på, han liker trance. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg prøver og holde trangen til å drepe og torturere jenter i ro...

5072621[/snapback]

Du føler ingen trang for å drepe/torturere gutter? Om det er et nei, hvorfor kun jenter?

 

 

Har en rar fyr på besøk her nå, han sitter i senga og sukker over satanmusikken (Som han kaller det) han må høre på, han liker trance. :ermm:

5072702[/snapback]

 

Jeg ELSKER marilyn Manson sine låter... personlig hvorfor jenter?

 

Jenter er noe rart for meg... nothing personal..

Det jeg ikke fatter knuzer jeg og ødelegger... siden det faktisk er kriminelt og gjøre det med jenter holder eg meg unna...

 

Vet IKKE, poenget er at når jeg ser en jente jeg liker... er dette som dukker opp i hue mitt:

 

Steike hun hva fin...

Hmm snakk med

Nei, ikke faen

hmm hun blir nok aldri din nei

faen ta deg.. der du sitter og smiler

Gjør hån av meg og tanken på at jeg aldri kan få deg

Lenke til kommentar
Det kalles attentionwhore....

5072725[/snapback]

 

Mulig jeg søker hjelp før det skjer... mulig ikke...

Det kan muligens ligge i dvale VELDIG mange år...

Jeg er flink til å kverke følelsene så lenge jeg holder meg unna jenter.

 

Men viss jeg ikke snakker med no Pro om det så går det nok snart til helvete ja ;)

 

*aktiv bruker av deppetråden

 

NEI gutter har aldri irritert meg BORTSett fra

når de klår på en jente jeg liker i friminuttene då kunne jeg glatt skutt han og ;)

 

Men jenta og :nei:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Føler du trang til å drepe/torturere gutter da, chills?

 

Edit: Er vel ikke akkurat det de ler av. Mulig det er det at du sikler, men hva vet vel jeg.

5072732[/snapback]

Jeg er veldig stille på skolen... snakker bare når det er behov for deg...

ligger og "sover" på pulten i friminutte..

Unngår øyen kontakt med jenter... what ever the cost

Lenke til kommentar
Vet IKKE, poenget er at når jeg ser en jente jeg liker... er dette som dukker opp i hue mitt:

 

Steike hun hva fin...

Hmm snakk med

Nei, ikke faen

hmm hun blir nok aldri din nei

faen ta deg.. der du sitter og smiler

Gjør hån av meg og tanken på at jeg aldri kan få deg

5072730[/snapback]

 

:confused:

 

*musikken til alfred hitchcock - psycho i bakgrunnen..*

Lenke til kommentar

Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd. Gah, ikke lyd.

--

Nosound er det værste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...