b-real Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Skjekketriks: "You make my software go hardware" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skjekketriks:"You make my software go hardware" 5072198[/snapback] Haha! :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hehe B|Real Damn jeg må slutte å sovne midt på dagen Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Damn jeg må slutte å sovne midt på dagen 5072269[/snapback] Hehe, kjenner til det der ja.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 har nesten sovi siden jeg kom hjem fra skolen ( våkna ubevist av simpsons ) Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Okei, så ille er ikke jeg. Men sovner lett på soffan og sover ett par timer etter skolen ja. Er egentlig ganske digg. edit: feil Endret 28. oktober 2005 av Rome Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Faen heller jeg er så jævla sur nå. Dama får ikke lov til å overnatte hos meg etter at vi har vært sammen i 4 måneder.. Så idag skal jeg ha LAN, og hun er vanligvis med når vi har LAN andre steder og får overnatte da.. Men ikke hvis det er hos meg, så jeg ringte til faren for å spørre hva faen det var for noe.. men nei.. "det er sånne ting vi diskuterer meg hun og ikke andre" også den geniale "Det er normalt for gutter og jenter i den alderen å komme hjem om kveldene" Hvilken verden lever han liksom i ?! DØ stygge jæv*l! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Faen heller jeg er så jævla sur nå.Dama får ikke lov til å overnatte hos meg etter at vi har vært sammen i 4 måneder.. Så idag skal jeg ha LAN, og hun er vanligvis med når vi har LAN andre steder og får overnatte da.. Men ikke hvis det er hos meg, så jeg ringte til faren for å spørre hva faen det var for noe.. men nei.. "det er sånne ting vi diskuterer meg hun og ikke andre" også den geniale "Det er normalt for gutter og jenter i den alderen å komme hjem om kveldene" Hvilken verden lever han liksom i ?! DØ stygge jæv*l! 5072308[/snapback] ring tilbake så sier du at du respekterer hannes meninger og lover at du skal knulle henne ferdig i god tid før leggetid og sende henne rett hjem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Men ikke hvis det er hos meg, så jeg ringte til faren for å spørre hva faen det var for noe.. men nei.. "det er sånne ting vi diskuterer meg hun og ikke andre"også den geniale "Det er normalt for gutter og jenter i den alderen å komme hjem om kveldene" 5072308[/snapback] ikke lett å være 16 år Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Ah - blir digg med 8-manns-lan natt, ja =) *prøve å få seg litt søvn før lanet* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) På tvn sa hu at "mission to mars" er seinere, også sto det "kennedy er blitt skutt" :!: Edit: det var Kennedy, ikke Kenny "Oh my god! they killed kenny, YOU BASTARDS" Endret 28. oktober 2005 av Shikaru Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Kvammis: Teite foreldre! Gjør som meg, lev etter regelen "Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse" Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tar ikke så lang tid å pule da... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Om man gjør det i flere omganger så Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Faen heller jeg er så jævla sur nå.Dama får ikke lov til å overnatte hos meg etter at vi har vært sammen i 4 måneder.. Så idag skal jeg ha LAN, og hun er vanligvis med når vi har LAN andre steder og får overnatte da.. Men ikke hvis det er hos meg, så jeg ringte til faren for å spørre hva faen det var for noe.. men nei.. "det er sånne ting vi diskuterer meg hun og ikke andre" også den geniale "Det er normalt for gutter og jenter i den alderen å komme hjem om kveldene" Hvilken verden lever han liksom i ?! DØ stygge jæv*l! 5072308[/snapback] Greit nok... forstår deg absolutt... men se det sånn då...? (vet ikke alderen deres) Viss du visste at viss din datter overnattet hos en gutt kom hun til å ******... noe som ikke klinger så bra i en fars ører... men faen så kjipt då... :!: Mitt syns og e han et rævhøl Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Yeah right. Det er som å tro at elvis er et romvesen det da... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hadde det vært min datter så haddet jeg fixet deg med et balltre Og nei, tar sikkert ikke lang tid å pule... men seriøst da.. det er liksom ikke noe man haster med.... jeg antar at det er noe som skal nytes Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Be han om å dra til helvette. Du er 16? Si at du skal ha din medisin. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Be han om å dra til helvette. Du er 16? Si at du skal ha din medisin. 5072438[/snapback] Buhuu Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Man får ikke sex på resept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg