Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen, x antall timer mediefag. Vet ikke hvor mange. Går alltid før tiden uansett.

 

BP, teksten i innlegget blir fjernet, og det står at det er en ignorert bruker, trykk her for å se innlegget. Meningsløs funksjon. Personen står fortsatt der med en post, du ser bare ikke hva det står.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Bra for deg at varen er på lager. Ventet i en måned bare på utsettelser, komplett er ustabilt ass. Skiftet til netshop og fikk varene over helgen.

5069288[/snapback]

 

aldri hatt problemer med lagerstatusen på komplett. er jo bare å ta et sekund og lese hva det står. enten har de det på lager eller så venter de det inn straks, eller så er det ikke på lager eller ubekreftet leveringsdato. ved de to sistnevnte så bestiller man jo selvsagt fra en plass de har det på lager.

5069300[/snapback]

Var nok litt rask på avtrekkeren ja, men å utsette i langt over en måned på begge varene (razer plasma, steelpad s&s sk) er nå litt drøyt.

Lenke til kommentar

Jaja J@cob.

 

du får ha god tur. kom først hjem til maskienen min etter en liten tur ute å grave litt i snøen, så pappa og jeg fikk kjørt hjem etc.

 

EDIT: kenneth, du ser helt gal ut på den avataren, selv om du er det på onkelig. Men ikke så gal. Hva med og prøve å smile litt? :D

Endret av danielsn
Lenke til kommentar
BP, teksten i innlegget blir fjernet, og det står at det er en ignorert bruker, trykk her for å se innlegget. Meningsløs funksjon. Personen står fortsatt der med en post, du ser bare ikke hva det står.

5069312[/snapback]

 

Hmm, skuffende. Da blir jo SO4 fullt av "Klikk her for å se brukerens innlegg"-poster. Kjipt, men, bedre enn å lese drittet enkelte skriver.

 

Takk, da vet jeg det.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan den "ignorere medlem-poster"-funksjonen funker? Har tenkt til å ignorere mange drittunger her, men lurer på om noen har erfaring med å bruke det.

5069311[/snapback]

Kontrollpanel -> Administrér ignorerte brukere -> Legg til navn.

 

EDIT: Litt sent ute :whistle:

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan den "ignorere medlem-poster"-funksjonen funker? Har tenkt til å ignorere mange drittunger her, men lurer på om noen har erfaring med å bruke det.

5069311[/snapback]

Om du ignorerer fredrikrb kommer dette opp: "You have chosen to ignore fredrikrb. View this post · Un-ignore fredrikrb". Ikke noe mer, du ser heller ikke signatur/avatar.

Om en trykker på "View this post" ser du hele pakka, og "Un-ignore fredrikrb" er vel ganske logisk..

 

Det er litt irriterende til tider, spesielt når det kommer en hel side med slikt, så det anbefales ikke å ignorere såå mange.

 

Edit: Som vanlig er jeg sent ute. Jaja.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor jenter alldri holder kjeft?

Av 14 elever, er 11 av dem jenter i klassen.

Havner vel snart på galehus tenker jeg.

Også preiker de om no så jævli uinteressant. *sukk*

5069364[/snapback]

Velkommen etter.

 

 

Nå begynner jeg å bli lei backstreet boys! Noen jenter i klassen har spilt den av høyt 2 hele skole-dager på rad nå :cry:

 

 

Faens homse-musikk

Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor jenter alldri holder kjeft?

Av 14 elever, er 11 av dem jenter i klassen.

Havner vel snart på galehus tenker jeg.

Også preiker de om no så jævli uinteressant. *sukk*

5069364[/snapback]

I klassen vår holder jentene kjeft hele tiden, mens gutten skravler i et sett.

Vi er elleve jenter og fjorten gutter.

Lenke til kommentar
<- Ny avatar

5069317[/snapback]

Den tror jeg kommer til at flok passer seg, og ikke bryter reglene her på forumet. :yes:

 

Noen som veit hvorfor jenter alldri holder kjeft?

Av 14 elever, er 11 av dem jenter i klassen.

Havner vel snart på galehus tenker jeg.

Også preiker de om no så jævli uinteressant. *sukk*

 

Jentesnakk er jo kos da!

Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor jenter alldri holder kjeft?

Av 14 elever, er 11 av dem jenter i klassen.

Havner vel snart på galehus tenker jeg.

Også preiker de om no så jævli uinteressant. *sukk*

5069364[/snapback]

I klassen vår holder jentene kjeft hele tiden, mens gutten skravler i et sett.

Vi er elleve jenter og fjorten gutter.

5069410[/snapback]

I vår er det helt omvendt. Også er det en gjeng som skriker og ler (med dum pipestemme) hele tiden :/

Lenke til kommentar
Noen som veit hvorfor jenter alldri holder kjeft?

Av 14 elever, er 11 av dem jenter i klassen.

Havner vel snart på galehus tenker jeg.

Også preiker de om no så jævli uinteressant. *sukk*

5069364[/snapback]

I klassen vår holder jentene kjeft hele tiden, mens gutten skravler i et sett.

Vi er elleve jenter og fjorten gutter.

5069410[/snapback]

I vår er det helt omvendt. Også er det en gjeng som skriker og ler (med dum pipestemme) hele tiden :/

5069419[/snapback]

Du skulle gått på Hov U. skole vet du, mye bedre enn dette Jevnaker-tøvet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...