Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hva har skjedd her mens jeg har vært borte?  :p

5069035[/snapback]

Veldig lite, om du gidder å bytte tilbake til den forrige avataren din? den var bra :love:

5069062[/snapback]

 

Bra du minner meg om at jeg må på polet i morra :D Jo kan bytte tilbake, vent noen dager så..

 

Nille, 40 kr btw, så har du din egen medalje.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva har skjedd her mens jeg har vært borte?  :p

5069035[/snapback]

Jeg har byttet avatar! :w00t:

 

I morgen blir det kosedag på skolen, først tre timer film, for og så fortsette med en sovetime/tysktime, avrundingen er to timer arbeidstimer. Fine fredagen.

5069208[/snapback]

 

Grattis. Lækkert

Lenke til kommentar
Hva har skjedd her mens jeg har vært borte?  :p

5069035[/snapback]

Jeg har byttet avatar! :w00t:

 

I morgen blir det kosedag på skolen, først tre timer film, for og så fortsette med en sovetime/tysktime, avrundingen er to timer arbeidstimer. Fine fredagen.

5069208[/snapback]

 

Grattis. Lækkert

5069240[/snapback]

Bedre enn en grønn zebra med prikker ihvertfall. :D

Lenke til kommentar
:love:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308117...=detailed :love:

Kjøpt: Idag

Pris: 370,25kr + 101kr i frakt = 471,25kr

Forventet mottat: Mandag

Forventet i bruk: Mandag

Forventet levert inn: Aldri

Forventet bruk: Ekstremt

5069168[/snapback]

Bra for deg at varen er på lager. Ventet i en måned bare på utsettelser, komplett er ustabilt ass. Skiftet til netshop og fikk varene over helgen.

Lenke til kommentar
Bra for deg at varen er på lager. Ventet i en måned bare på utsettelser, komplett er ustabilt ass. Skiftet til netshop og fikk varene over helgen.

5069288[/snapback]

 

aldri hatt problemer med lagerstatusen på komplett. er jo bare å ta et sekund og lese hva det står. enten har de det på lager eller så venter de det inn straks, eller så er det ikke på lager eller ubekreftet leveringsdato. ved de to sistnevnte så bestiller man jo selvsagt fra en plass de har det på lager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...