lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 GO ON?? Hallo, jeg er 14, snart 15.. Er fortsatt en kinky situasjon! Greit no, jeg elsker henne og er blitt utrolig glad i henne men har bare vært sammen med henne i ei uke.. Får vel ta tida til hjelp.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 nyser dere når dere har snørr i nesa blir det søl, viste dere det? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Off, dama snakker om å ha sex nå.. Whatta *****.. Mmmm... Vanskelig situasjon gitt! Ser ikke problemet ditt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 De fleste? Jaja.. Hehe.. Off, dama snakker om å ha sex nå.. Whatta *****.. Mmmm... Vanskelig situasjon gitt! Neida: Hvordan ha sex Dra på en daglidags butikk og kjøp kondomer Så dra til dama Gjør henne kåt Og du er allerede kåt for 20 min siden Ta på kondomen (Bilder på pakken) Stikk et støt og få utløsning Så rødmer du og springer hjem gråtende Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Nei, visste det ikke før du fortalte meg det nå.. Bundy: *Lættis!!!* KAN det lissom, ikke det.. Og har 4 pakker under senga, såååå.. Men det er jo ikke bare å gå på, det må da noen skjønne? Endret 11. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, visste det ikke før du fortalte meg det nå.. Det er bra! Hva venter du på? At butikken skal åpne? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 GO ON?? Hallo, jeg er 14, snart 15.. Er fortsatt en kinky situasjon! Greit no, jeg elsker henne og er blitt utrolig glad i henne men har bare vært sammen med henne i ei uke.. Får vel ta tida til hjelp.. Elsker henne? Etter en uke? Wow.. Bundy. Du så jo ut som en vrengt fisk. Fiks bilde med bedre kamera da. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Mente til sovietpig sa! Jan-Erik: Har kjent henne ganske lenge da.. Var på dealern ganske lenge, såå....! Endret 11. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Juhu. 1337 post. Noe å være stolt av? :/ Ikke med den avataren Nei da. Grattis! -- Ønsker meg den koppen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, visste det ikke før du fortalte meg det nå.. Bundy: *Lættis!!!* KAN det lissom, ikke det.. Og har 4 pakker under senga, såååå.. Men det er jo ikke bare å gå på, det må da noen skjønne? Neida? Eller, hvis du ikke starta i puberteten når du var 11 så kan det forstås.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Glisevask, si til hun at du vil vente litt da.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Puberteten er ikke noe problem.. Hehe.. Men det har noe med følelser og gjøre! Og det her med hvor smart det er.. Noen som har litt erfaring med lignende situasjon? BaX: Er ikke det.. Vi tar første steg først (ja, du skjønner ) også får jeg se hva som skjer.. Endret 11. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Mente til sovietpig sa! Jan-Erik: Har kjent henne ganske lenge da.. Var på dealern ganske lenge, såå....! Ok. Update meg om 6 mnd da. Om det er akkurat samme følelser som du har nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Petter's kloke ord: Hvis du ikke føler deg klar, så er du ikke klar... men du er uansett klar ettter at du har drukket litt! --- Finn fram et ark, og skriv ned de positive sidene, og de negative. Lag en konklusjon. (Har hatt om valg og verdier i KRL) Endret 11. mai 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Haha Tomat-Ulf.. Skal drekka på fredag, kanskje me hu men dropper det da.. Skal ihvertfall vente ei eller to uker! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Puberteten er ikke noe problem.. Hehe.. Men det har noe med følelser og gjøre! Og det her med hvor smart det er.. Noen som har litt erfaring med lignende situasjon? BaX: Er ikke det.. Vi tar første steg først (ja, du skjønner ) også får jeg se hva som skjer.. Oh joda. Hvis dama di er en kåting så er du heldig.. Men går sikkert og bare forklare henne at du ikke føler deg klar enda.. Psykisk EDIT: Hvis hun går på piller for mens-smerter feks så kan du droppe kondomer Endret 11. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 men du er uansett klar ettter at du har drukket litt! MEn da blir det ikke sååå godt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 *elske sin nye avatar* Yay...4 mbit er bestilt *være evi lykkelig* også nå som dama er her Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 Perfekt balansert mellom å være glad i meg som en kjæreste og å være en kåt pervers jente.. Kunne ikke blitt bedre! Vil ihvertfall gjøre det med ei jeg er glad i, og det er jeg i henne.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 11. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2005 *elske sin nye avatar* Ny avatar? Var det bluecom du bestillte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg