Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten Joachim, ekkelt med bruktbil? Hvorfor ikke gå for ny? 2006 Audi ftw.

5063249[/snapback]

 

 

Audi eier bilen din, prinsipper eller ikke.

5063269[/snapback]

 

Hør på geniet. :)

 

 

Jaja, ikke meningen å forpeste med mer bilsnakk. Men bilen min skal nok på verksted innen helgen. Pappa skal ringe opel imorgen, det er fortsatt firmabil så sånn sett er det jo greit. Og grunnen til at den ikke virker er fordi farmor har litt gass når hun starter av gammel vane og derfor poffa luft-et-eller-annet ( huska navnet istad). Men det var visst noen andre småting hun ville fikse på så det passer jo med en service. :)

 

 

 

Tenkte å øve til nynorsktentamen nå, nynorsk ftw! :w00t:

Lenke til kommentar
huff enda mere warn

5063657[/snapback]

Til pass for deg.

 

Kan godt fjerne det, tenkte ikke over at det skulle være galt å si det. Skal ikke reklamere, for det liker ikke B|Real..

5063706[/snapback]

buhhu...

 

Alle som har meg på MSN, her, whatever, si fra. ^_^

5063802[/snapback]

*si ifra*

Lenke til kommentar

Jeg har deg og, Anette. ^_^

 

-

 

I morgen skal jeg til Oslo for å få fikset på øyeprotesen. Jevne den ut, og se om det er mulig å forme den slik at det øvre øyelokket løftes litt. Gah. Håper det går, hvis ikke skal jeg under knvien.

 

Operere øyelokk med lokalbedøvelse og rask recovery versus narkose med påfølgende spying, kvalme og svimmelhet i 3-4 dager. :\

Lenke til kommentar
eg fant en fordel med iPod nano, den kan henge etter headsett ledningen, dere aner ikke hvor mange ganger jeg har mista mp3spiller ved at den har fyke av ledninga. Gått 100 ganger i bakken, nesten ver dag :wee:

5063999[/snapback]

Sliter på headsettet i lengda da..men det kan man kjøpe nytt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...