Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å være bruker nr. 16476 står det respekt av. Ikke som de fleste kyllingene her.

5060110[/snapback]

Postcount>brukernummer. Ikke tro at fordi du ble tipset om dette forumet, spammet det i 2002 og glemte det, gjør deg til noe annet enn en fjott. No 1337ness for you.

 

In other news: Prison Break 8 var bra. Dette showet eier Lost.

5060189[/snapback]

 

Want some cheese with that whine?

 

Btw; ditt bukernr: 37689 :!:

Lenke til kommentar
Min ville ikke starte enda

5063025[/snapback]

 

Hvilken bil er det? :hmm:

5063038[/snapback]

 

Den bestemorrøde astraen, tror du har sett den før. Skal ned og se på den med pappa etterpå. Den kan jo ikke dø nå som jeg lissom skulle kjøpe den innen en uke.

 

Dritt hvis jeg må ut og se etter alternativ bil. Den har jo bare gått 94 så den burde jo ikke være død..

Lenke til kommentar
Min ville ikke starte enda

5063025[/snapback]

 

Hvilken bil er det? :hmm:

5063038[/snapback]

Den kan jo ikke dø nå som jeg lissom skulle kjøpe den innen en uke.

 

Dritt hvis jeg må ut og se etter alternativ bil. Den har jo bare gått 94 så den burde jo ikke være død..

5063057[/snapback]

 

Det er kjipt å høre, bil er så uforsigbart :thumbdown:

 

Håper min holder et par år før den begynner å skurre, den er i veldig god stand nå.

Lenke til kommentar
Den bestemorrøde astraen, tror du har sett den før. Skal ned og se på den med pappa etterpå. Den kan jo ikke dø nå som jeg lissom skulle kjøpe den innen en uke.

 

Dritt hvis jeg må ut og se etter alternativ bil. Den har jo bare gått 94 så den burde jo ikke være død..

5063057[/snapback]

 

 

er nok bare no småtteri som må fikses.. ingen bil dør i en så ung alder sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Det er en venn av pappa som skal selge den, så er liksom ikke noe bruktskrap vi har funnet på Finn. Veldig pen 9-3 Aero visstnok. Aero tyder jo på grei motor også. Skal se på den i morgen. Jeg setter fingeren ned hvis det ikke er skinnseter!

5063083[/snapback]

 

you're such a spoiled little brat.

 

PF_921289.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...