Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: phax: Den er «min», i alle fall ingen andre som bruker den så vidt jeg vet. Pappa har lyd i to kanaler og en TV fra tidligere steinalder.

5061927[/snapback]

 

hehe, ok må bare sjekke. hender at folk her snakker om pappa sine ting og formue som om det skulle vært deres egen.

5062091[/snapback]

 

DA-DA-DYSJ!!

 

drumsolo.jpg

Lenke til kommentar

Eg e så trøtt og sliten av at eg sliter med å fokusere på dataskjermen...

Må faktisk anstrenge meg for å se det jeg skriver nå klart...

 

Og det er faen ikke ofte eg må se ned på tastaturet heller... :sleep:

Akk ja :sleep:

 

EDIT:

 

Jeg bare lurer men er det noen her som faktisk skriver TOUCH altså fingrene der de skal på tastaturet ikke se ned og skriver 60 ord + i minutte? :hmm:

 

OG noe jeg gjør iallefall... merke at du skriver feil og rette selv om du ikke ser på tastatur eller skjermen :D

 

La meg få skryte litt er faktisk mitt eneste tallent :dontgetit:

 

LOL e så trøtt at eg klagde over at VS.NET ikke god tok:

dim farge as new farge

 

FAen det e den 4 koppen med kafe å eg e like trøtt tror kaffe slutter og virke når man kommer over en viss grense :)

Endret av chills
Lenke til kommentar

Jeg skriver en slags touch - ihvertfall ligger jeg på ca 490 anslag i minuttet, og det er bedre enn målet øko-læreren har for klassen i touch. Bruker vel i realiteten bare åtte fingre, men ser ikke ned. Og det går nesten dobbelt så fort som økonomilæreren som skryter av hvor fort han skriver, så tror ikke det er noe problem.

 

EDIT: Et komma kan forsvinne i "touchen". :p

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mange ord jeg skriver i minuttet, men jeg trenger hverken se på skjerm eller tastatur for å skrive rett. Merker også ofte når jeg har skrevet feil, men hender jeg trykker litt feil antall ganger på backspace.

 

edit: skriver i alle fall mye treigere enn Joachim.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...