Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fredrikrb: Gidder ikke komme med en liste over alt, men noen høydepunkter: Sony Qualia projektor, B&O 65" plasma, Forsman VSS Ultima høytallere, Dynamic Precision effektforsterkere (ja, i flertall). Kort sagt, godt nok for det meste.

5061762[/snapback]

 

hvor gammel er du? bare lurer på om dette er 'din' hjemmekino eller om det er pappa sin. :)

Lenke til kommentar

Absolutt ikke, alt jeg driver med av økonomisk aktiviteter er fullt lovlig. Med «høyere hold» mente jeg foreldre/pappa, om det var det som skapte uklarheten.

 

Edit: phax: Den er «min», i alle fall ingen andre som bruker den så vidt jeg vet. Pappa har lyd i to kanaler og en TV fra tidligere steinalder.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

B&O er i mine øyne å kaste penger ut av vinduet. Det blir litt som Alienware i dataverdenen, du betaler for kvalitet, men det får da være grenser.

 

Morfar kjøpte seg nylig en 32 tommers B&O-TV. Veldig fint bilde, men prisen lå på flotte 60 000,-.

Kunne sikkert fått like bra kvalitet for ca 30 000, bare med en annen logo på siden av skjermen.

Lenke til kommentar

To gamle svensker sitter sammen på en benk i parken og prater om gamle dager.

 

– Du, sier den ene, jeg har hørt at det er så farlig å røyke.

 

– Ja de sier så, svarer den andre. Men jeg har røyket siden jeg var 15 år, og nå er jeg 84.

 

– Vel, sier den første, du hadde sikkert vært 91 år nå hvis du ikke hadde røyket.

Lenke til kommentar
B&O er i mine øyne å kaste penger ut av vinduet. Det blir litt som Alienware i dataverdenen, du betaler for kvalitet, men det får da være grenser.

 

Morfar kjøpte seg nylig en 32 tommers B&O-TV. Veldig fint bilde, men prisen lå på flotte 60 000,-.

Kunne sikkert fått like bra kvalitet for ca 30 000, bare med en annen logo på siden av skjermen.

5061976[/snapback]

 

:yes:

 

B&O er fancy, men verdt pengene er det ikke.

Lenke til kommentar
Edit: phax: Den er «min», i alle fall ingen andre som bruker den så vidt jeg vet. Pappa har lyd i to kanaler og en TV fra tidligere steinalder.

5061927[/snapback]

 

hehe, ok må bare sjekke. hender at folk her snakker om pappa sine ting og formue som om det skulle vært deres egen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...