Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre med NamePlanet-mail som ikke kommer inn? Hadde vært greit å vite dette før jeg starter feilsøking på maskinen lokalt...

 

if support

then ignore :)

5061261[/snapback]

 

søstra mi klaga på dette ja. så er nok ikke bare deg. skaff deg gmail.

5061305[/snapback]

Har gmail, men utelukkende brukt denne som spamkonto for nyhetsbrev, tvungen registrering på nettsteder og annen søppel. Dessuten har jeg glemt passordet. Så da var jeg egentlig like langt...

Lenke til kommentar

Jeg har masse hårfønere jeg. Men for litt siden måtte jeg sende dinn den ene, var masse greier i avisene om at den skulle returnes. Jeg skulle til å med få tilbake pengene... Jeg fikk den gratis... Så hva de refunderer, det vet ikke jeg... Ble oppringt for å bekrefte kontonummeret til og med, men penger har jeg ikke sett noe til.

 

Forøvrig liker jeg ikke hårfønere. Blir mye bedre med håndkletørring.

Lenke til kommentar

Pappa er ond.

Før jeg kom til sortland så sendte han med mld med at jeg måtte kjøre forsiktig på veien tilbake til sortland fra skagen (30 min kjøring fordi jeg forsatt hadde sommerdekk osv..

Og jeg kjørte i 60Km/t hele veien å var SÅ nervøs for at jeg skulle få sleng eller.no på bilen...

 

Men så har fan meg den sleipe fyren vært å byttet dekk dagen før jeg kom tilbake så jeg satt der dritnærvøs hele veien tilbake.'

ARgh...lurer på om jeg skal kjøre til nesset i dag og flytte bilen hans :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...