Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner som var 5 år måtte operere mandlene ut.

Men han ville det ikke, men gjorde det alikevel, men etter oprasjonen og etter halsen var omtrent ok igjen , fann han mandlene i et skap på rommet til foreldrene og svelgte de igjen :!:

Jeg kjenner også flere som fjernet mandlene sine i 5års alderen, men ingen av dem svelget dem igjen nei! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å fjerne den uansett. Jeg bare tror ikke jeg kommer til og oppdatere den...

ikke vær så paranoid paroa. :)

 

har ikke lest den men regner med det ikke er noe hw.no skulle ha interesse av og stjele fra deg, og uansett hvis de gjorde det, va har du og tape på det?

 

når du legger noe ut på et offentlig forum må du jo regne med at det faktisk er åpent for offentligheten..

Lenke til kommentar

Ahh, tilbake fra konfirmasjoner.. Jeg har hatt en enormt inntak av ostekake i dag.. :blush:

B|Real: Håper du og din kjære har hatt en fin 9 måneders dag. :)

 

Hvis noen lurer på hva phax gjorde oppe i natt kan jeg svare på det.. ;) Han var med meg :cool:

Lenke til kommentar
Dæven han er avhengig..

Hender ofte jeg gjør det....

hadde jeg vært frøkna di, hadde jeg blitt fornærmet.

 

 

eller egentlig ikke, når jeg vet hvor avhengi jeg er selv, og kunne gjort det samme selv faktisk :hmm:

Er vel ikke alltid en er "kosen" etter en runde i køya?

Så har jo dama og jeg vært sammen i 2 år, kos etter sex er ikke like aktuelt som før :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...