Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger et nytt nick. Forslag?

5059251[/snapback]

MagE'

 

 

Jeg er veldig glad i respons. Da lærer man ting man kan gjøre bedre osv. PS: Begrunn! Jeg elsker respons... (Ja, dette er et hint)

 

Blomsten oppe på PCbordet datt ned på en av "statuene" jeg kjøpte i Krakow, som datt ned på gulvet, den mista beina og en del av sverdet :cry: .

5059289[/snapback]

 

Kan du skrive et sammendrag? ;)

Lenke til kommentar
og ja jeg er ikke bedre en Daniel :)

5059278[/snapback]

Hvorfor lyver du til meg? :(

5059285[/snapback]

 

Lyver?

5059305[/snapback]

lyge el. ljuge laug el. løy, løyet el. lyve løy, løyet (norr ljúga)

1 si noe som en vet ikke er sant, skrøne nå l-r du! / l- for noen / l- på noen fortelle en løgn om noen / l- en full innbille en en rekke løgner / l- så en tror det selv / hun løy meg rett opp i ansiktet

2 gi et falskt bilde av virkeligheten, narre speilet l-r ikke .

Lenke til kommentar
og ja jeg er ikke bedre en Daniel :)

5059278[/snapback]

Hvorfor lyver du til meg? :(

5059285[/snapback]

 

Lyver?

5059305[/snapback]

lyge el. ljuge laug el. løy, løyet el. lyve løy, løyet (norr ljúga)

1 si noe som en vet ikke er sant, skrøne nå l-r du! / l- for noen / l- på noen fortelle en løgn om noen / l- en full innbille en en rekke løgner / l- så en tror det selv / hun løy meg rett opp i ansiktet

2 gi et falskt bilde av virkeligheten, narre speilet l-r ikke .

5059313[/snapback]

 

Ok, hvet hva lyving er, men hva har jeg løyet om ?

Lenke til kommentar
Viss ingen fikser de kronene for meg, så griner jeg...

5059322[/snapback]

Foreldre/venner?

 

Har ikke mulighet selv :)

 

EDIT: Synest MagE er litt fjortis. Bare her på forumet jeg kaller meg MagE. ellers blir det Mag eller Magnus. MacGyver er et annet nick, men det også blir litt feil.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Du skrev at du er dårligere enn Daniel.

Daniel kan ikke spillet, en av gangene han var her skulle vi prøve å spille, selv om Lars satt ved siden av mens han prøvde å hjelpe vant jeg.. =/

5059339[/snapback]

 

Jøss viste ikke at han var så dårlig... da er jeg nok litt flinkere en han, meg jeg nok at du kommer til å vinne vis det blir en wc3 kamp noen gang :)

Lenke til kommentar
Du skrev at du er dårligere enn Daniel.

Daniel kan ikke spillet, en av gangene han var her skulle vi prøve å spille, selv om Lars satt ved siden av mens han prøvde å hjelpe vant jeg.. =/

5059339[/snapback]

 

Jøss viste ikke at han var så dårlig... da er jeg nok litt flinkere en han, meg jeg nok at du kommer til å vinne vis det blir en wc3 kamp noen gang :)

5059371[/snapback]

Du vet jeg vinner, men spille alikevel?

 

Jeg ser logikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...