Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dvææ. Den "Stikk av ditt svin" sangen fra Terkel i knipe er så utrolig lett å få på hjernen....

 

Stikk av ditt svin

du er for stygg for meg

og morra di er med på det værste.

5058404[/snapback]

Jævlig bra film da :D

Også han med jernrøret :!:

EDIT:

Feilen som oppstod var:

 

Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere

 

 

 

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH. Kommer enda sånne kanskje en gang om dagen, så må jeg trykke refresh 20 ganger før jeg får brukt hw igjen,

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Er det MULIG?!

Skulle ut å hente den nye bilen min. Hadde overført penger å alt til idioten som skulle selge den.

Så kommer jeg bort, tror du ikke han hadde akkurat solgt bilen til en annen for 1000 kr mer? MØKKA FOLK! :mad: :mad:

5058095[/snapback]

 

Fy faen så kjipt !

Blir det ikke bimmer på deg da ?

5058119[/snapback]

 

Like bra :innocent: Baieriche MakkWerk er dårlige... Alt for mange personer som kræsjet med den.... Samt Audi... (Det er bevist)

 

Men svarte himmelen, mener at han ikke kan gjøre sånt mot det Haddis. Sjekk kjøpsloven :D

Lenke til kommentar
Er det MULIG?!

Skulle ut å hente den nye bilen min. Hadde overført penger å alt til idioten som skulle selge den.

Så kommer jeg bort, tror du ikke han hadde akkurat solgt bilen til en annen for 1000 kr mer? MØKKA FOLK! :mad: :mad:

5058095[/snapback]

 

Fy faen så kjipt !

Blir det ikke bimmer på deg da ?

5058119[/snapback]

 

Like bra :innocent: Baieriche MakkWerk er dårlige... Alt for mange personer som kræsjet med den.... Samt Audi... (Det er bevist)

 

Men svarte himmelen, mener at han ikke kan gjøre sånt mot det Haddis. Sjekk kjøpsloven :D

5058469[/snapback]

 

For de som ennå ikke har skjønt det..

Det er føreren det kommer an på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...