Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wohoo, nå skal søstra mi på 10 lage vafler for første gang, det kan bli spennende å smake på etterpå :p

HAHA! Det er ikke det værste hun skal lage. Søsteren min er 11 nå, men hun var 10 da hun skulle begynne å eksprimitere på kjøkkenet.

Vafflene var gode, men hun skule lage "arme riddere" derimot :ermm:

Lenke til kommentar

Angående artikkelen din TSP:

• Det heter ikke "Total War -spilla", men "Total War-spillene".
  • Husk store bokstaver. "Rome TW: barbarian invasion" skal være "Rome TW: Barbarian Invasion". "hunerne" skal være "Hunerne". "vandalene" skal være "Vandalene".
  • Det ser ikke helt ut til at du bestemmer deg for om det handler om landet/stormakten Roma eller om byen Rom. "Romas" og "Roms".
  • Aldri bruk linjeskift mellom linjer som hører sammen, det får artikkelen til å se helt merkelig ut.
  • "de er mange i antall og er et nomadefolk noe som" skal være "de er mange i antall og er et nomadefolk, noe som".
  • Bruk aldri engelske ord, slik som "Gameplayet" og "Campaignen".
  • "og lysene fakler" skal være "og lysende fakler".
  • "Og når vi har flyttet oss rundt 400 år inn i fremtiden fra slutten på forrige gang" Hæ? Mener du fra forrige spill? Forrige "level"?
  • ""hording" mulighet" skal være ""hordning"-mulighet".
  • "i næheten av september måned." skal være "i nærheten av september måned". Uansett synes jeg ikke "i nærheten" passer inn, bruk heller "rundt" eller noe lignende.

Generelt var inntrykket mitt at du ikke helt har bestemt deg for hva du skal skrive. En anmeldelse? En nyhetsartikkel? En innføring? Det er også smart å ha godt gjennom artikkelen et par-tre ganger for å luke ut feil først.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Det har vært kritisert før, at andre retter på andres skrivefeiler ol.

Jeg synes heller ikke at han burde poste det her, i en annen tråd ; istede kunne han sendt en PM, tatt det på MSN eller sagt det i den tråden det ble skrevet.

Han ba om konstruktib kritikk her, og det fikk han. Jeg ser ikke problemet... Siste ORdet jo ikke bestå av 100% bullshit, eller hva?

------

Ja, blir vel det G2Petter. ;)

Lenke til kommentar
Det har vært kritisert før, at andre retter på andres skrivefeiler ol.

Jeg synes heller ikke at han burde poste det her, i en annen tråd ; istede kunne han sendt en PM, tatt det på MSN eller sagt det i den tråden det ble skrevet.

Han ba da ytterlig om tilbakemeldinger på det så jeg ser ikke noe galt i det :)

Lenke til kommentar
Nå må jeg fjerne en artikkel her... Vist det virkelig er sånn at hw.no bare kan rappe den ute videre...

Det er jo et forbehold, jeg tviler på at de virkelig gjør det, men de KAN gjøre det. De kan også skrive på forsiden sin; "les bruker Paroas guide til trådløse tastatur, ha innledningen din og linke til forumet. F.eks.

Gidder ikke å fjerne den uansett. Jeg bare tror ikke jeg kommer til og oppdatere den...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...