Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vi bare hatt 18 kuldegrader, da slipper vi ihvertfall å bli klissvåt når vi venter på bussen.

 

Ullundertøy er koselig, hansker og skjerf likeså.

5057779[/snapback]

 

takk for advarselen mot å noensinne studere i Bergen. :)

 

Oslo here I come :love:

5057957[/snapback]

 

Skal aldri til Oslo :no: Narkobyen...

 

Os vidergående skule VK1 here I come, til neste år :yes:

Lenke til kommentar
takk for advarselen mot å noensinne studere i Bergen. :)

 

Oslo here I come  :love:

5057957[/snapback]

 

bergen er vel den beste byen her til lands jeg har bodd i tror jeg.. kanskje en delt førsteplass med trondheim.

 

oslo må nok se seg slått av begge. så har vi tromsø etter der igjen.. men sikkert mange andre bra byer også da. har ikke bodd overalt så i wouldn't know.

Lenke til kommentar
OMFG Jeg hater Bergen. Det regner så forbanna intenst akkurat nå, mens alle andre i Norge får kose seg med snø. Død.

5057757[/snapback]

 

ja vi nordlenninger er heldige når det gjelder været. 3 dager uten noe regn de to siste månedene må jo sees på som ganske så bra. og nå har det jo i tillegg frøset på og snødd den siste uka så nå kan vi virkelig kose oss. mener bestemt at jeg så sola blinke innom idag også, hvis det ikke bare var noen som tok et bilde.

 

bergen my ass...

5057799[/snapback]

 

Skal ikke si det er så mye mildere vær i nord akkurat, men på nedbør er vell Bergen værst på landsbasis? Såfall ikke langt i fra

Lenke til kommentar

Foreløpig er den eneste byen jeg har bodd i Svelvik, og her er vi under 7000 stk så jeg har ganske lite å si. :p Har aldri vært i Bergen eller Trondheim. Men liker meg i Oslo, og selv om ikke så mange av venninnene mine skal dit så skal jeg dit om jeg finner riktig linje.

 

Er nydalen langt på utsiden av sentrum?

Lenke til kommentar
Skal ikke si det er så mye mildere vær i nord akkurat, men på nedbør er vell Bergen værst på landsbasis? Såfall ikke langt i fra

5058010[/snapback]

 

bergen er oppskrytt, i år har det garantert regnet like mye her som i bergen! hvertfall regna enormt mye mere her enn det gjorde når jeg bodde i bergen..

 

jeg vil komme meg sørover igjen.. :( ikke så kjekt å sitte her oppe i vinterhelvete og mørketid på en liten knot plass med 5000,- (?) innbyggere..

 

jaja, tørt og varmt inne hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...