Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo folkens :) Har akkkurat vaert (og skal tilbake til) ABC house i Santos. Er ikke saa veldig mye liv (er vell for tidlig paa kvelden) ,men snart starter vell damene aa danse paa bordene og da blir det sikkert liv.. Menmen..

 

Har egentlig tenkt aa kjope en skinnjakke ,men selvom 1500kr er meget rimelig for en slik jakke saa har jeg allerede 2jakker som kan brukes til det meste ,men vi faar se.

 

Ellers fredrik.. hils alle kjente. Ellers saa blir jeg ofte kalt abnormal av filipinerne paa baten.. long story akkurat det.. Men som jeg alltid har sagt er det kjedelig aa vaere normal

Lenke til kommentar
I dga skal jeg til sande og gå for innsamlingsaksjonen Drømmefanger, dør om jeg må ringe på hos SkyMarshall :p

 

Jaja, wish me luck! Hater slikt, men det er i russen regi.

5047646[/snapback]

 

ÅHÅHÅHÅHÅ!

Gikk glipp av dagen du sa det, og har heller ikke vært hjemme.

MEN hadde du kommet, så hadde jeg sikkert innfridd alle forhåpninger:) Jeg er nemlig et evig mareritt når det kommer folk med tvilsomme innsamlingsaksjoner på døra mi. Jada, du får penger - men du må tigge lenge først og selge hele konseptet bedre enn han som fant det på. Jeg er vrang, og de 10 til 50kronene skal jobbes for.

 

Neida, du skulle få passert glatt DU, Anette. Men der er unntaket :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...