Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en gang en mann som satt hjemme og kjedet seg mens han ventet på at kona skulle komme heim. Han kjedet seg så forferdelig at han bestemte seg for å få tak i en papegøye som kunne snakke for å ha litt underholdning i heimen…

 

Han gikk ned til dyrebutikken og så seg omkring før han la merke til en papegøye som ikke hadde bein.

 

Han gikk bort og spurte papegøyen hvordan den holder seg fast i stanga.

 

– Jo, sa papegøyen. Jeg krøller tissen min rundt stanga og holder fast.

 

Etter litt tenketid bestemte mannen seg for å kjøpe denne papegøyen. Når de kom hjem sa papegøyen at den kunne snakke om alt som foregår rundt den…

 

Dagen etterpå kom mannen hjem etter arbeid veldig sliten og spurte hva papegøyen hadde opplevd i dag.

 

– Jo, sa papegøyen. I dag kom kona di hjem med en ukjent mann…

 

– Hva skjedde?, spurte mannen.

 

– Først tok hun t-skjorta av han, så tok han t-skjorta av henne…

 

– JA, kom an, fortell meg mer, sa mannen med et surt uttrykk i ansiktet.

 

– Jeg fikk ikke med meg mer fordi jeg fikk stivas og datt av stanga!

Lenke til kommentar

George Bush og Tony Blair står i en bar og prater sammen. En gjest kommer bort og spør hva de prater om.

 

"Vi legger planer for 3. verdenskrig", svarer Bush.

 

"Å nei", sier gjesten. "Og hvordan lyder planen?"

 

"Vi tenker på å ta livet av 14 millioner muslimer og en IT-konsulent", sier Bush.

 

Gjesten blir bare stående og måpe.

 

"En...IT-konsulent?" sier han. "Hvorfor det? Hvorfor i all verden skal dere ta livet av en IT-konsulent?"

 

Da klapper George Bush Tony Blair på skulderen og sier, "Hva var det jeg sa? Ingen kommer til å spørre etter muslimene."

Forrige bilde

Lenke til kommentar

Møkka dritt, nå har jeg drevi å lasta ned det jeg trodde var Kingdom Of Heaven (middel alder slakte drepe krigs film) men nei da... filmen var nok ikke av den typen man kan se på Kino med 11 års grense

 

Man i filmen : Oooh send me to heaven sexy *jokk jokk* :wallbash:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...