Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Når jeg posta det bildet av en katt ble utrolig stille her :dontgetit:

Har alle dratt for å skaffe seg en katt nå da? hehe

@ phax: Så deg her i sted, og jeg spør igjen: hva gjorde du oppe så sent i natt?

Forresten ta en titt her tror dere jeg kunne fått publisert det på gamer.no hvis jeg spurte?

Føler ikke at der bra nok skrevet jeg da. Også liker jeg ikke helt å spørre om slike ting, det virker så smiskete!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@ phax: Så deg her i sted, og jeg spør igjen: hva gjorde du oppe så sent i natt?

vakthunden passer på ser jeg. :wee:

tja va jeg gjorde, surfet litt på forumet, så et par filmer, jobbet litt med eksamen, spiste litt.. det vanlige med andre ord.

har hjemme eksamen nå frem til 9 juni så da blir det nok noen sene kvelder fremover regner jeg med. og når jeg sitter her og jobber forran data'n så er det vanskelig og holde seg unna forumet. ;)

Lenke til kommentar
Forresten ta en titt her tror dere jeg kunne fått publisert det på gamer.no hvis jeg spurte?

Føler ikke at der bra nok skrevet jeg da. Også liker jeg ikke helt å spørre om slike ting, det virker så smiskete!

Nei, det tror jeg ikke. Mange feil, teksten var altfor kort og du hadde virkelig ikke noe som engasjerte meg skikkelig i den.

Sorry mac.

Hm, hva kunne jeg gjort for å forbedre den da syns du?

Fint med litt mer konstruktiv kritikk ;) .

Og et spørsmål liker du spiller i det hele tatt? :D

edit: Husk nå på at jeg ikke har like mange muligheter som gamer.no når jeg skal skrive noe. De har jo sikkert noen kontakter og sånn.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...