Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel har jeg hatt både tre og fire i nynorsk.

5046382[/snapback]

 

Om du har tre og fire med den nynorsken så lukter det penger under bordet...

5046438[/snapback]

Jeg har fått to på noen prøver, lavere enn det gikk ikke skalaen på ungdomsskolen min. Men han turte ikke sette det på kortet, naturlig nok.

5046442[/snapback]

Truet du med å gå til sak?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har det veldig fint sosialt jeg... Tror ikke jeg "svir" der... Jeg har visstnok munndiaré i tillegg til å være den største skravlebøtten naturfagslæreren har sett i sitt 60 år gamle liv - så så ille kan det umulig være.

5046451[/snapback]

 

 

dette er andre gangen på kort tid jeg ser at du bruker din munndiare som forsvar på din sosiale intelligens... det at man skravler mye beviser ikke at man har gode sosiale kunnskaper.. heller det motsatte, at man faen ikke skjønner når man skal holde kjeft.

 

det er ikke hvor mye du presser ut, men hva du sier som teller.. og utifra det jeg leser her.. ja, gidder ikke si hva jeg tenker.

Lenke til kommentar

Til Joachim sitt forsvar.

Jeg har også et snitt på over 5 og suger krabbe i nynorsk, det er mye mulig jeg er lokalt tilbakestående i nynorsk delen av språksenteret mitt, men nynorsk er ikke et lett fag.

 

Men for all del, jeg har ingenting mot nynorsk.

 

Joachim hvorfor tør ikke lærern din å sette 2 i boka?

 

Edit, jeg lyger, jeg har ikke over 5 i snitt, snittet i fjor var på 4.93

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Folk saksøker ikke skolene i vildensky her nei... Men vet om en som saksøkte  en lærer for ærekrenkelse. Saken ble trukket. Nok om det.

 

Bare du møter opp til timene får du to. Hvis du forsøker får du tre. Sånn var det på ungdomsskolen. Det ble gitt en til en person - han skippet alle timene. Samtlige. I et fag altså.

5046520[/snapback]

 

Hva fikk han?

"Bare du møter opp til timene får du to."

"Det ble gitt en til en person - han skippet alle timene"

Lenke til kommentar
Folk saksøker ikke skolene i vildensky her nei... Men vet om en som saksøkte  en lærer for ærekrenkelse. Saken ble trukket. Nok om det.

 

Bare du møter opp til timene får du to. Hvis du forsøker får du tre. Sånn var det på ungdomsskolen. Det ble gitt en til en person - han skippet alle timene. Samtlige. I et fag altså.

5046520[/snapback]

 

Hva fikk han?

"Bare du møter opp til timene får du to."

"Det ble gitt en til en person - han skippet alle timene"

5046526[/snapback]

En person fikk karakter 1 i et fag der han ikke var tilstede i en eneste time. Du fikk to bare du satte navnet på papiret og skrev et avsnitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...