Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tahiti, fredrik, Tahiti. Hvor ellers kan noni-frukten dyrkes?

5046237[/snapback]

 

noni.. huff så vulgært.. Morinda Citrifolia går det under hos oss fintfolk.

 

--

 

shusibil? skjønner ikke helt denne foretningsideen din her.. lyst å forklare hvordan dette kunne gjennomføres?

5046252[/snapback]

Jo altså, en sushikokk har et rullende kjøkken og leverer fersk sushi til samtlige bensinstasjoner. Hurra!

 

Jeg drikker litt nonijuice hver morgen jeg. :)

Lenke til kommentar
Jo altså, en sushikokk har et rullende kjøkken og leverer fersk sushi til samtlige bensinstasjoner. Hurra!

 

Jeg drikker litt nonijuice hver morgen jeg. :)

5046270[/snapback]

 

får en lang kjøretur enkelte deler av landet den sjåføren der.. og det må jo være på samtlige stasjoner av samme merket i hele landet ellers vil det vel være dårlig firmaprofilering? tror du virkelig dette ville vært lønnsomt?

Lenke til kommentar
Jo altså, en sushikokk har et rullende kjøkken og leverer fersk sushi til samtlige bensinstasjoner. Hurra!

 

Jeg drikker litt nonijuice hver morgen jeg. :)

5046270[/snapback]

 

får en lang kjøretur enkelte deler av landet den sjåføren der.. og det må jo være på samtlige stasjoner av samme merket i hele landet ellers vil det vel være dårlig firmaprofilering? tror du virkelig dette ville vært lønnsomt?

5046281[/snapback]

 

Hele landet? Finnes det bensinstasjoner uten om i Oslo?

Lenke til kommentar
Hallo? Tror du ikke fiskerne i Nynorge og nordnorge og sånn klarer å fiske fisk?

5046287[/snapback]

 

tror ikke det er problem å skaffe fisken nei.. men du er kanskje ikke klar over at befolkningen er litt mere spredt her oppe, og det kan være langt mellom bensinstajonene. noe som ville resultert i at enkelte steder måtte du hatt en sushikokk pr stasjon så og si.. og jeg tviler sterkt på at etterspørselen for sushi ville dekket utgiftene..

 

forresten, hvor i FUCK er Nynorge?

Lenke til kommentar
Hallo? Tror du ikke fiskerne i Nynorge og nordnorge og sånn klarer å fiske fisk?

5046287[/snapback]

 

tror ikke det er problem å skaffe fisken nei.. men du er kanskje ikke klar over at befolkningen er litt mere spredt her oppe, og det kan være langt mellom bensinstajonene. noe som ville resultert i at enkelte steder måtte du hatt en sushikokk pr stasjon så og si.. og jeg tviler sterkt på at etterspørselen for sushi ville dekket utgiftene..

 

forresten, hvor i FUCK er Nynorge?

5046294[/snapback]

 

Tror ikke sushimarkedet er så stort der oppe at det er noe å satse på. Der ville jeg heller kjørt meg inn på markedet for kokt torsk.

 

Nynorge = der de snakker nynorsk. Oi!

Lenke til kommentar
Ivrig folket var til å poste nå da :)

De som sier at landet er så jævlig bra har aldri bodd i en by. Og det er forskjell på by og storby. Bli kjent med storby-livet i Oslo og du er overbevist.

:love: Oslo :love:

 

*E-type - You will always be a part of me*

Bra, gamle slagere.

5046273[/snapback]

 

Ikke utal deg om ting du ikke har peiling på... hvem har sakt at jeg ikke har bodd i en by? jeg har faktisk bodd i bergen noen år og er det titt og ofte (anver helg) men jeg bor fast på landet så jeg vet hva som er best...

 

Landet med sauene, kuene, bøndeknølene og den eksosfrie lufta WTF!

Lenke til kommentar

forresten, hvor i FUCK er Nynorge?

5046294[/snapback]

 

 

Nynorge = der de snakker nynorsk. Oi!

5046301[/snapback]

 

Nynorge? WTF? det er nynorsk som er ekte norske... du som snakker bokmål snakker jo bare en krysning mellom norsk og danskt, nynorsk er jo det originale norske språket....

 

Nynorsk :love:

 

Faen som jeg hater den nye quote funksjonen :wallbash:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Tror ikke sushimarkedet er så stort der oppe at det er noe å satse på. Der ville jeg heller kjørt meg inn på markedet for kokt torsk.

 

Nynorge = der de snakker nynorsk. Oi!

5046301[/snapback]

 

mhm, kunne ikke tenkt meg noe bedre når jeg rullet inn på bensinstasjonen enn en lukta av nykokt torsk i trynet.. du kommer nok til å bli en forretningsmann du jokke med disse gjennomtenkde og lite fordomsfulle ideene dine.

 

hvis ikke det går så har du jo alltids geografikunnskapene dine å falle tilbake på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...