Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amerikansk grønnsaksblanding kokt i margarin :love:

5046029[/snapback]

 

hm.. du måtte veie opp for sunnheten med å koke det i smør?

 

 

nei gutten min, sånn her ser ekte mat ut:

5046086[/snapback]

 

men, men.... Det var plantemargarin :blush: Det blir ikke den samme smaken uansett... det var jo bare 2 ss :whistle:

Lenke til kommentar
Bensinstasjon med thousand island... Det er salat...

5046116[/snapback]

 

Du er så søt med snobbetaktene dine. :)

 

"Æsj, lastebil."

5046126[/snapback]

 

En venn av meg i US kjørte pick up før... Jeg har ikke noe i mot lastebiler eller bensinstasjoner jeg.

 

EDIT: Men etter at jeg fant ut at Esso ikke åpner før klokken ni på søndager og jeg var ute å jogget syv forrige uke, så har jeg ikke likt bensinstasjoner.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

STP:

... med beninstasjonsalat?

 

Æsj!

 

Jeg har egen pumpe kledd med marmor ute i hagen. Den har den reneste, peneste og rett og slett nydeligste bensinen i dette landet altså. Vil da ikke nærme meg noen bensinstasjon der man kan risikere at folk som bruker krefter og hva nå ikke på jobb har tatt i både dører, hyller og håndtak. :yucky:

 

Joachim, jeg trekker alt tilbake. Tenke seg til, ikke være åpne til joggerunden klokken syvhundrede på en søndag? ALLE jogger jo da? :dontgetit:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Bensinstasjon med thousand island... Det er salat...

5046116[/snapback]

 

Du er så søt med snobbetaktene dine. :)

 

"Æsj, lastebil."

5046126[/snapback]

 

En venn av meg i US kjørte pick up før... Jeg har ikke noe i mot lastebiler eller bensinstasjoner jeg.

 

EDIT: Men etter at jeg fant ut at Esso ikke åpner før klokken ni på søndager og jeg var ute å jogget syv forrige uke, så har jeg ikke likt bensinstasjoner.

5046141[/snapback]

 

Likevel, du er søt med snobbefaktene dine. :)

Lenke til kommentar
En venn av meg i US kjørte pick up før... Jeg har ikke noe i mot lastebiler eller bensinstasjoner jeg.

 

EDIT: Men etter at jeg fant ut at Esso ikke åpner før klokken ni på søndager og jeg var ute å jogget syv forrige uke, så har jeg ikke likt bensinstasjoner.

5046141[/snapback]

 

 

du liker ikke bensinstasjoner fordi den i nærheten av deg ikke åpner før ni?.. jaja.. du vet at det finnes mange døgnåpne stasjoner?

 

du svarte forresten ikke på forrige spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Bensinstasjon med thousand island... Det er salat...

5046116[/snapback]

 

Du er så søt med snobbetaktene dine. :)

 

"Æsj, lastebil."

5046126[/snapback]

 

En venn av meg i US kjørte pick up før... Jeg har ikke noe i mot lastebiler eller bensinstasjoner jeg.

5046141[/snapback]

For det er jo vitterlig det samme. Forskjellen er som 10 000 mot 2000 kalorier per dag, enorm!

Lenke til kommentar

Vel, jeg møtte en annen på turen min. Hun var ute å luftet hund.

 

Vi "tanker"(det hørtes harry ut!), fyller bensin kanskje?, på Esso. Der får jurister 30 øre rabatt eller noe. Hurra. :errm: Har ofte vært der jeg, men pleier å sitte i bilen mens den fylles.

 

Var bare den ekle retten med all bernaise-sausen hvor det var slengt litt salat med masse tousand island som gav bensinstasjon-assosiasjoner. De vet ikke alltid så mye om salat!

Lenke til kommentar
Vi "tanker"(det hørtes harry ut!), fyller bensin kanskje?, på Esso. Der får jurister 30 øre rabatt eller noe. Hurra. :errm: Har ofte vært der jeg, men pleier å sitte i bilen mens den fylles.

5046168[/snapback]

 

ja barna sitter som regel i baksetet mens pappa fyller.

 

Var bare den ekle retten med all bernaise-sausen hvor det var slengt litt salat med masse tousand island som gav bensinstasjon-assosiasjoner. De vet ikke alltid så mye om salat!

5046168[/snapback]

 

retten var ikke ekkel, men hver sin smak.. og det var ikke thousand island, det var hamburger dressing. at en bensinstasjon ikke "vet så mye om salat" sier seg vel ganske selv... det er en BENSINstasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...