Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Look at ma postcount Jokke: Isbitmaskin pwns. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Look at ma postcount [Amerikaner]Look at the amount of those posts[/Amerikaner] Anyways, passer på en liten kattunge for en venn av meg. Og fy for en ond jævel (katten, asså). Biter meg i tåa når jeg såver og sitter å gnager på headset-ledningen min og diverse andre ledninger/ting. Men sattan så morsom den er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Kattunger Fysj! gi dem til en slange som er sulten EDIT: Slangen hadde blitt skrapt opp PGA klørne til katta.. Endret 29. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den nevnte pepsien ble det sølt ut kanskje en halv desiliter av over skrivebordet mitt... Den gjør utrolig mye ut av seg, jeg fikk den over tastatur, mus, kalkulator, bankkode-sak, og webcam... NÅ VIRKER IKKE SCROLLEHJULET PÅ MUSEN! Faen!! Tilbake til den jævla kulemusen, som faktisk er trådløs men ikke noe mer... Mulig jeg må på elkjøp i morgen... Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Nå klarte den å velte en halv liter vann over pulten min. Den stakk hodet nedi litermålet, så knipsa jeg til det og katten rykket til med hodet und "splash". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hehe, ingen ting som den gangen jeg lo av noe her på HW så jeg mista en kopp kakao, og gulvet ble klissete og jeg måtte hente frem moppen. Siden alt rent ned fra en rimelig stor pult. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den nevnte pepsien ble det sølt ut kanskje en halv desiliter av over skrivebordet mitt... Den gjør utrolig mye ut av seg, jeg fikk den over tastatur, mus, kalkulator, bankkode-sak, og webcam... NÅ VIRKER IKKE SCROLLEHJULET PÅ MUSEN! Faen!! Tilbake til den jævla kulemusen, som faktisk er trådløs men ikke noe mer... Mulig jeg må på elkjøp i morgen... sånn som skjer når du drikker pepsi Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg driver og tenker på hva jeg skal kjøpe... Ser at du kan få ganske rimelige tegnebrett også... Og det høres jo spennende ut... Så på den med Varenr.:106616 hos datakjeden.no Noen som har formeninger? Og dessuten, ble litt småforvirret av bildet... Følger det OGSÅ med en vanlig mus? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Tegnebrett er en fin ting På mitt fulgte det med mus, begge tegnebretta faktisk... EDIT: Anbefaler deg og kjøpe Wacom, mye kvalitet for pengene Endret 29. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=106616...BE-D2583A1CB52E Men høres det ut som bare surfer og koser seg med internett og msn trenger et tegnebrett? Den musen som følger med, er den trådløs? (Komplettlinken viser til samme sak som jeg ser på, litt dyrere i den butikken, men nå har jeg skjønt hvor den ligger, og jeg slipper å tulle med postkontoret) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er ikke datakjeden.no det samme som komplett.no? Eller var det psdata.no? Datakjeden har vel en butikk i Oslo også? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er ikke datakjeden.no det samme som komplett.no? Eller var det psdata.no?Datakjeden har vel en butikk i Oslo også? Jo, er noe sånt. Da jeg var flink og satte inn RAM selv, lærte jeg det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Da skal jeg aldri mer bestille noe fra komplett.no! Da slipper jeg postavgiftene Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den musen som følger med, er den trådløs? Den er nok "trådløs" så lenge den ligger oppå brette... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men den må kose seg oppå brettet, jeg kan ikke flytte den til nattbordet liksom? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Men den må kose seg oppå brettet, jeg kan ikke flytte den til nattbordet liksom? Nope, kan vertfall ikke det med mine... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Da skal jeg aldri mer bestille noe fra komplett.no! Da slipper jeg postavgiftene Datakjeden og komplett.no er 2 forskjellige butikker etter det jeg vet. Før så var det en og samme butikk, men nå har dem splittet seg opp. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 så masse support da! fyfy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Sånn, da bestiller JoachimR den saken han linket til, og henter den så snart de får bestilt den opp. Support over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg